Kariéra

Zajímáte se o práci v mezinárodní společnosti? Vyhovuje Vám progresivní a dynamické prostředí telekomunikací? Jste flexibilní a otevření novým způsobům myšlení? Staňte se jedním z nás a využijte možnosti osobně se podílet na budoucnosti naší společnosti.

Aktuální volné pozice

Veškeré volné pozice, které momentálně obsazujeme, naleznete v přehledu volných pozic. Pečlivě si přečtěte popis pracovní pozice i odborné požadavky, které na danou pozici máme. V případě, že Vás pozice zaujala, budeme rádi, pokud nám zašlete Váš profesní životopis.

 
 

Výběrová řízení

Výběrové řízení se vždy snažíme co nejvíce přizpůsobit pozici, kterou aktuálně hledáme. Proto se u nás můžete setkat s různými druhy výběrového řízení. A co Vás může potkat?

  1. Videodotazník - pro vybrané pozice volíme videodotazník jako pomocný nástroj ve chvíli, kdy obdržíme více zajímavých životopisů a chceme uchazečům položit pár doplňujících otázek ještě před osobním setkáním.Není se rozhodně čeho bát. Natočení videodotazníku Vám nezabere více jak 10 minut, budete mít možnost si vše nejprve vyzkoušet a až budete připraveni, zodpovíte pár otázek našich personalistů.

  2. Assessment Centrum (AC) – v dnešní době se jedná o velice běžnou skupinovou metodu výběru nového zaměstnance. Používáme ji ve chvíli, kdy máme zájem Vás poznat nejen na základě CV a našich dotazů, ale ověříme si i Vaše znalosti, schopnosti a dovednosti v „praxi“. Budeme pro Vás mít připravené individuální i týmové úkoly vybrané vždy s ohledem na pozici, na kterou se hlásíte. Většinou se jedná o půldenní nebo celodenní akci, proto je potřeba si vyhradit dostatek času, přijít včas a v dobré náladě.

  3. Individuální pohovory – jedná se o osobní setkání uchazeče s personalistou. Ve většině případů se prvního kola výběrového řízení účastní také manažer daného oddělení. U odborných pozic vyžadujících specifické znalosti může následovat druhé kolo výběrového řízení, které je již zaměřeno na odborné znalosti uchazeče.
     

Výběrová řízení v naší společnosti nevyžadují dlouhou přípravu. Vždy oceníme strukturovaný životopis s pravdivými údaji a platným kontaktem na Vás. Uvítáme Váš zájem o pozici a oceníme především Vaše schopnosti. Budete-li mít jakékoli dotazy k pozici nebo firmě, zeptejte se nás. Pohovor je prostor i pro Vaše otázky.

Benefity

Všech zaměstnanců i jejich práce pro společnosti si velmi vážíme, a proto pro ně máme připravený balíček benefitů.

 

  1. Týden dovolené navíc
  2. Stravenky
  3. Příspěvek na penzijní připojištění
  4. Zaměstnanecká sleva na služby UPC
  5. Možnost odborného vzdělávání
  6. Zaměstnanecký tarif u participujícího operátora – pro Vás i Vaši rodinu
  7. Možnost Home office (dle typu pozice)
  8. Slevy na sportovní aktivity a doplňky stravy
  9. Společné firemní akce

Nejčastější otázky

Kdy se Vám ozveme?

Odpověď na zaslaný životopis od nás obdržíte vždy, ať už je naše reakce pozitivní či negativní. Kandidátům odpovídáme většinou do 14 dní od obdržení jejich CV.

 

Co se děje po absolvování pohovoru/Assessment Centra?

Jakmile u nás absolvujete individuální pohovor nebo AC, vezmeme si čas na rozmyšlenou, většinou týden. Konkrétní termín, kdy se ozveme s výsledkem výběrového řízení, se vždy dozvíte na pohovoru.

 

Možnost kariérního růstu ve společnosti?

Ve společnosti podporujeme kariérní růst našich zaměstnanců. Všechny zaměstnance pravidelně informujeme o nově otevřených pozicích a o možnostech rozvoje kariéry.

Lidé v upc

Kdo jsme

Jsme největším českým poskytovatelem placených televizních služeb a širokopásmového vysokorychlostního internetu. Naše kabelové sítě jsou v dosahu 1,36 milionu domácností v 370 lokalitách. Služby UPC využívá přes 600 tisíc zákazníků. Jsme dceřinou společností Liberty Global – největšího kabelového operátora, který obsluhuje 25 miliónů klientů ve 14 zemích. V České republice nás najdete kromě Prahy i v Plzni, v Brně, v Ostravě, v Liberci, ale také v Meziboří a v Teplicích.

 

Koho hledáme

V naší společnosti preferujeme flexibilitu a otevřenost k novým způsobům myšlení a pohledu na věc. Rychlou reakci na dané úkoly a snahu o vývoj nejen pracovních procesů, ale i otevřenost k vlastnímu rozvoji a posunu.

 

Vzdělávání zaměstnanců

Úspěch společnosti závisí především na úspěšnosti a motivovanosti našich zaměstnanců. Z tohoto důvodu se o ně snažíme dobře starat a nabízet jim široké spektrum školení, tréninků a rozvojových programů, které jim pomáhají k profesnímu i osobnímu rozvoji. Systém vzdělávání u nás reaguje jak na aktuální potřeby jednotlivých oddělení a zároveň respektuje potřeby individuálního rozvoje zaměstnanců.

 

Nabízená interní školení pomáhají rozvíjet tzv. „měkké dovednosti“ (např. komunikační dovednosti, prodejní a prezentační dovednosti apod.) i tzv. „tvrdé dovednosti“ (např. systémová školení, PC tréninky). Naše společnost rovněž podporuje jazykové vzdělávání svých zaměstnanců. Maximálně podporujeme také vzájemné sdílení a předávání si znalostí mezi kolegy navzájem. Pravidelně připravujeme firemní kolečka, kde se můžete podívat na práci svých kolegů, sdílet s nimi své zkušenosti a zlepšit své porozumění vnitrofiremním procesům. Základním mechanismem pro plánování rozvojových a vzdělávacích potřeb zaměstnanců je performance management, jehož nedílnou součástí jsou roční hodnotící rozhovory.

 

Rozvoj talentů

UPC klade důraz na podporu a rozvoj talentů napříč celou firmou. Vybraní zaměstnanci se účastní programů jako je např. CEO Club (Klub generálního ředitele) nebo talentové skupiny TOP 45. Kdo má zájem, může vstoupit do péče interního kouče, který bude individuálně dohlížet na osobní rozvoj zaměstnance.