Nový koncept UPC #Oopsaci cílí na mladé

(Praha 31. srpna 2015) UPC s novými internetovými tarify o rychlosti 100, 200 a 300 Mb/s spouští od 1. září i novou kampaň s hlavními animovanými hrdiny Oopsáky. Oopsáci apelují na nezbytnost rychlého internetu v životě mladých lidí.

Kampaň je postavena na myšlence, že „Nuda zabíjí”, a nedává tak smysl přicházet o život čekáním u pomalého internetu nebo sledováním nudných televizních pořadů. Oopsáci nemluví, vydávají pouze citoslovce oops, ale celou kampaň doprovází sdělení typu „Nenechte se zabíjet nudou”, „Když se nudíte, přicházíte o život” nebo „Neustále zrychlujeme, abyste nepřicházeli o život čekáním”.

Kampaň připravovaná ve spolupráci s Ogilvy & Mather klade důraz na využití sociálních médií, především Facebooku a Youtube a dále internetových serverů, kde UPC plánuje propagaci konceptu za využití hashtagu #Oopsaci. V televizi se pak kampaň bude promovat především prostřednictvím TV programů pro mladé. Počítá se rovněž s tištěnou inzercí, vklady nebo využitím ambientních médií a PR.

„Na facebookovém profilu UPC a kanálu na Youtube budeme jednotlivé části kampaně představovat s předstihem formou online videí nebo soutěží pro fanoušky a naše zákazníky. Celkově se můžete těšit na více než 10 videoexekucí s tím, že odvážnější najdete na internetu a sociálních sítích. Do televize nám je bohužel nepustili,” usmívá se Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC.

David Frodl
Media relations manager
Tel.: +420 724 244 473
David.Frodl@upc.cz