UPC rozšiřuje top management

/Praha, 30. dubna 2015/ UPC zvyšuje počet členů top managementu ze 7 na 9. Členy nejvyššího vedení společnosti se stanou Peter Novák, Jan Kohout a Karel Smrž. Poslední dva jmenovaní zároveň s platností od 1. května změní pracovní pozice. Jan Kohout se posune z místa ředitele segmentového marketingu na pozici marketingového ředitele UPC. Karel Smrž bude nově ředitelem pro značku a komunikaci UPC. Na konci května odejde z UPC Jason King, který zastával místo viceprezidenta pro marketing a prodej. Od svého nástupu v roce 2013 zaznamenala celá oblast prodeje a marketingu velký vzestup, díky kterému získalo UPC dobrou pozici pro další rozvoj. Pozice viceprezidenta pro marketing a prodej se nově obsazovat nebude.

Jan Kohout, marketingový ředitel UPC

Jan Kohout pracuje v UPC od roku 2013, zastával pozice produktového ředitele a ředitele segmentového marketingu. Dříve působil v manažerských marketingových pozicích u společností O2 Česká republika a GTS Novera.

Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC

Karel Smrž přišel do UPC na začátku roku 2014 a postupně zastával pozice ředitele marketingové komunikace a ředitele pro značku a zákaznickou zkušenost. Zkušenosti má i z komunikační agentury Ogilvy, ještě předtím pracoval pro Vodafone a mobilního operátora Bite, který působí v Litvě a Lotyšsku.

Peter Novák, ředitel prodeje UPC

Peter Novák je ředitelem prodeje UPC od října 2014. Má dlouholeté zkušenosti z obchodních pozic ve společnostech Wrigley, Coca-Cola, pracoval i pro pivovar Šariš ze skupiny SABMiller.

David Frodl
Media relations manager
Tel.: +420 724 244 473
David.Frodl@upc.cz