Vánoční kampaň UPC Business míří na živnostníky a malé firmy

(Praha, 1. prosince 2015) UPC Business od listopadu spustilo novou reklamní kampaň ve spolupráci s Alza.cz. Kampaň s mottem: „Máte IČ? Ušetřete čas i peníze s dárky od UPC Business“ cílí na živnostníky a malé firmy. Zákazníkům, kteří si na základě kampaně objednají internet a (nebo) televizní služby, zrychlí UPC Business internet po celou dobu trvání služby, dále zdarma poskytne 3 měsíce prémiového TV balíčku a dárkový voucher od partnera kampaně, Alza.cz. V kampani UPC Business se objevují animované postavičky, reprezentující živnostníky a majitele malých firem.

Vánoční dárky od UPC Business

1. Navýšení rychlosti internetu Pokud klient uzavře smlouvu na Internet, pak dostane vyšší rychlost internetu za cenu o řád nižšího tarifu. Tedy v případě rychlosti připojení 150 Mbit/s získá 240 Mbit/s a u 240 Mbit/s internetu může využívat připojení o rychlosti 350 Mbit/s.

 

2. Filmový balíček Superfilm V případě uzavření smlouvy na digitální televizi získává klient na 3 měsíce balíček Superfilm (HBO HD, HBO 2 HD, HBO Comedy HD a mobilní TV HBO GO, dále Cinemax HD a Cinemax 2 HD).

 

3. Dárkový voucher do Alza.cz Voucher v hodnotě 500 Kč v internetovém obchodě Alza.cz získá každý zákazník, který si aktivuje alespoň jednu ze služeb UPC Internet nebo Televize na 24 měsíců. V případě aktivace televize i internetu získá klient 2 vouchery v hodnotě 500 Kč.

„Naší novou kampaní chceme zvýšit povědomí o tom, že nabízíme také produkty speciálně vytvořené na míru živnostníkům a malým firmám do 10 zaměstnanců, které se svou kvalitou a servisem liší od produktů pro domácnosti,“ vysvětluje Marián Holý, ředitel UPC pro firemní zákazníky. Kampaň staví na e-mailingu, SMS, bannerové a kontextové reklamě.