Služby UPC Business podporuje nová kampaň s bojovníkem

Praha 8. září 2016 – Společnost UPC Česká republika odstartovala začátkem září novou kampaň na zvýšení povědomí o svých službách pro firemní zákazníky. Kampaň je primárně zacílena na SoHo zákazníky, tedy na živnostníky a drobné podnikatele, které informuje o možnosti využívat internet od UPC Business.

„Vizuální koncept kampaně je inspirován bojem, který živnostníci jako drobní podnikatelé musí často podstupovat na různých frontách. UPC Business jim v tomto boji chce být partnerem, který jim pomůže v jejich každodenním snažení. A všichni víme, že je to boj,“ řekl Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC Česká a Slovenská republika.

Kampaň poběží celé září v různých mediatypech. Našeho bojovníka bude možné potkat na billboardech a bigboardech na důležitých tepnách. Kampaň, která byla zrealizována in-house, doplní rádiové spoty a online reklama. S motivem kampaně se setkáte i na webu www.upcbusiness.cz.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
Jaroslav.Kolar@upc.cz
jkolar@upc.sk