UPC Česká republika v 2. čtvrtletí zaznamenala růst počtu zákazníků internetových a TV služeb

Praha 6.8.2016 – Společnost UPC Česká republika pokračovala na konci druhého čtvrtletí roku 2016 s růstem ve většině segmentů poskytovaných služeb. Celkový počet smluv na jednotlivé služby dosáhl na konci 2. kvartálu minulého roku 1 209 200, což znamená meziročně více než dvouprocentní nárůst.

  • Počet prodaných služeb se zvýšil na 1 209 200, s významným nárůstem v internetových a TV službách
  • Rozšíření dostupnosti digitálních služeb UPC až o 67 700 na celkem 1 396 700 domácností
  • Rozšíření dostupnosti digitálních služeb UPC až o 67 700 na celkem 1 396 700 domácností
  • Pokračující integrace společností UPC v České republice a Slovenské republice

„Společnost UPC potvrdila v druhém čtvrtletí 2016 svou vedoucí pozici v oblasti poskytování televizních, internetových a telefonních služeb v České republice. Věřím, že letos tuto pozici udržíme, mimo jiné i díky zavedení mnohých novinek a inovací, a také díky modernizaci a zpřístupňování našich digitálních služeb v dalších lokalitách. Věřím, že také budeme těžit z probíhající integrace, zejména z výměny osvědčených postupů, což nám umožní posilnit konkurenceschopnost naší sjednocené společnosti na obou trzích,“ uvedl Martin Miller, dočasně pověřený generální ředitel společnosti UPC v České a Slovenské republice. 

Rostoucí poptávka po digitálních službách

Společnost UPC evidovala k 30. červnu 2016 celkem 460 500 uživatelů internetových služeb, tj. o 12 100 více, než v uplynulých 12 měsících. Přispělo k tomu i loňské výrazné zvýšení přenosových rychlostí až do 300 Mbit/s. Nárůst zaznamenala i v segmentu televizních služeb, kde evidovala 479 000 služeb, což představuje meziroční nárůst o 23 900 služeb. UPC Česká republika evidovala na konci druhého kvartálu tohoto roku 151 700 telefonních služeb.

Pokračování v uvádění inovativních služeb a rozšiřování programové nabídky

Druhý kvartál přinesl mnohé inovace a výrazné rozšiřování programové nabídky. Divácky nejatraktivnější bylo uvedení funkce Zpětné zhlédnutí, která umožňuje sledovat oblíbené programy až 7 dní nazpět. Vedle rozšiřování interaktivní Horizon TV, která již nabízí přes 50 stanic v HD kvalitě, se programová expanze v druhém čtvrtletí týkala i mobilní televize Horizon Go. Po přidání celé řady nových stanic najdou zákazníci v nabídce téměř 130 programů všech žánrů, z toho více než 5O ve vysokém rozlišení. Další novinkou je, že od letošního května podporuje Horizon Go i Chromecast a Airplay, díky čemuž je možné sledovat živé vysílání Horizon Go možné i v Apple TV, Smart TV, či TV přijímačích so zařízením Chromecast, které umožňuje obsah vysílaný na mobilním telefonu sledovat i na televizních obrazovkách. Výrazně obohaceno bylo také portfolio videotéky MyPrime, jejímž prostřednictvím mohou zákazníci sledovat online přes 2000 filmových a seriálových titulů různých žánrů.

Investice do digitální infrastruktury

Během uplynulého období společnost UPC výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu. V období uplynulého roka společnost UPC modernizovala síť a poskytované služby například v Hulíně a Holešově na Zlínsku, v Karlových Varech, v Náchodě, Chrudimi, Mohelnici, Šternberku a Lipníku nad Bečvou, v Pelhřimově a Domažlicích, v Ústí nad Labem atd. Celkově dosáhl na konci druhého čtvrtletí 2016 počet domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu UPC v České republice až 1 396 700, což znamená meziroční nárůst až o 67 700 domácností.

Integrace české a slovenské pobočky a jmenování společného top managementu

Významným milníkem v působení společnosti UPC Česká republika je integrace slovenskou společností, která začala letos v dubnu. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá téměř 2 miliony domácností, s 1 milionem zákazníků, kteří využívají 1,6 milionu služeb. Redefinování organizační struktury je součástí snahy společnosti UPC zvýšit zaměření na zákazníka, urychlit přinášení inovativních produktů a posilnit pozici společnosti na českém a slovenském trhu. První fáze integrace byla završena v červnu 2016 jmenováním společného top managementu, jehož vedením vedením je dočasně pověřen Martin Miller.

Více informací o hospodářských výsledcích za 2. čtvrtletí naleznete na www.lgi.com

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice a Slovenské republice. Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně stanic v HD rozlišení, dále optické internetové připojení s rychlostí až do 300 Mbit/s, a také telefonní služby umožňující neomezené bezplatné volání v síti UPC a za výhodné ceny v rámci Evropy a světa. Pro více informací o společnosti UPC v České republice navštivte stránku www.upc.cz

Společnost UPC v České a Slovenské republice je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, působícího ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a Karibiku. Společnost Liberty Global provozuje nejmodernější širokopásmové komunikační sítě a inovativní technologické platformy, díky kterým k 3O. červnu 2016 poskytovala 59 milionů televizních, internetových a telefonních služeb. Poskytuje taktéž mobilní služby pro více než 10 milionů zákazníků, a další služby prostřednictvím 6 milionů Wi-Fi bodů. Pro více informací o Liberty Global navštivte stránku www.libertyglobal.com

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
Jaroslav.Kolar@upc.cz
jkolar@upc.sk