Nefunguje mi pošta

  • Je třeba rozlišovat mezi odchozí a příchozí poštou. Zkontrolujte si proto nastavení účtu ve svém e-mailovém programu.
  • Server příchozí pošty (POP3) závisí na poskytovateli Vaší e-mailové schránky – pokud využíváte např. e-mail xxxx@seznam.cz, je server pro příchozí poštu pop3.seznam.cz.
  • Server příchozí pošty pro webmail UPC je mail.upcmail.cz.
  • Server odchozí pošty (SMTP) je při připojení k naší síti mail.upcmail.cz - bez ověření na portu 25. Lze použít i jiné servery (např. poskytovatelů mailových schránek - smtp.seznam.cz, smtp.centrum.cz, atd.), pro konkrétní parametry jejich nastavení je ale třeba se obrátit na dané poskytovatele těchto serverů.
  • Login a heslo do vaší xxxx@upcmail.cz schránky je uvedeno na formuláři, který jste obdrželi při instalaci.

 

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno