Na modemu nesvítí kontrolka online nebo ready

Pokud na modemu nesvítí kontrolka online, zkuste následující postup:

  • Zkontrolujte koaxiální kabel, který spojuje modem se zásuvkou UPC. Je nezbytné, aby šroubovací koncovky byly řádně dotaženy. Následně proveďte restart modemu odpojením z elektrické zásuvky na 30 vteřin.
  • Pokud máte možnost jiného připojení k internetu (např. přes mobilní telefon), můžete si ověřit, zda ve Vaší lokalitě neevidujeme výpadek služeb na této stránce

 

Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno