Na modemu svítí všechny potřebné kontrolky, ale internet nefunguje

Pokud všechny kontrolky svítí, ale internet přesto nefunguje, zkuste následující postup:

  • Nejprve restartujte modem odpojením od napájení na 30 vteřin.
  • Pokud využíváte router, restartujte ho také.
  • Vyzkoušejte připojení počítače přímo k modemu (bez routeru) a modem restartujte.
  • Ověřte nastavení svého počítače.

 

Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno