Vážení klienti,

 

zajímají Vás informace o změnách v roce 2016 a převádění klientů na nové služby? Podívejte se na stránku s podrobnými informacemi.

Pokud voláte kvůli aktualizaci softwaru na Vašem HD Mediaboxu nebo pro informaci ke změně v řazení programů, podívejte se na naši   stránku s podrobným návodem

 

Chcete se zeptat na informace k Primě MAX? Podívejte se na nejčastější dotazy.

 

Vaše UPC

Jak Vám můžeme pomoci?

Kontaktní linka

Mám obecný dotaz

Chcete se zeptat na vyúčtování, získat informace o službách, změnit smlouvu nebo pomoci s dalšími dotazy? Naši operátoři Vám rádi pomohou.

+420 241 005 100
+420 729 929 111

vyberte volbu 3 nebo 4

Provozní doba:

Pracovní dny    08.00 - 20.00
Víkend     10.00 - 18.00

 

 

 

Mám technický dotaz

Máte technické dotazy nebo potřebujete pomoci s poruchou služeb? Naše technická podpora je tu pro Vás 24 hodin denně.

+420 241 005 100
+420 729 929 111

Vyberte volbu 2

Provozní doba:

NONSTOP

 

 

 

 

Chci objednat nové služby

Ještě nemáte naše služby a chcete si je objednat? Nebo přiobjednat novou službu k těm, které už využíváte? Volejte na naši objednávkovou linku.

+420 241 005 005
 
 

Provozní doba:

Pracovní dny    08.00 - 20.00
Víkend     10.00 - 18.00

 

 

 

Kontaktní formulář

Pro zaslání emailu využijte náš kontaktní formulář.

 

 

Skype

Skype slouží pouze pro hlasový kontakt. Na Skype nás najdete pod jménem:

 

upc_cr_klientskecentrum
 

Adresa

pro zasílání dokumentů českou poštou:

 

UPC Česká republika s.r.o.
P.O.Box 53, Praha 3,
PSČ 130 11

Fax

Pro urgentní doložení dokladů.

 

+420 241 005 105

Kontaktní místa:

Navštivte nás osobně na kontaktních místech v Praze:

U Nákladového nádraží 3146/6
Strašnice
130 00 Praha 3

 

Provozní doba:

Pracovní dny    08.00 - 18.00

 

Podívejte se na mapu

UPC Česká republika
Závišova 5
140 00 Praha 4

 

Provozní doba:

Pracovní dny    08.00 - 19.00

 

Podívejte se na mapu