Chci přenést telefonní číslo od jiného operátora k UPC

Chcete vyměnit telefonního operátora za výhodnějšího a nechcete ztratit své stávající telefonní číslo? Stačí si vybrat jeden z výhodných tarifů z naší bohaté nabídky, a pak nás kontaktujte.
Pokud máte stále aktivní hlasovou službu u stávajícího operátora, rozhodně ji před objednáním služby Telefon nerušte – nebylo by již možné zrealizovat přenesení Vašeho telefonního čísla.

O vše se postaráme za Vás! 

Jak na to?

Navštivte naše prodejní místa UPC, která naleznete v obchodních centrech po celé ČR nebo nám zašlete elektronickou žádost.

Připravte si:

  • Vaše Identifikační údaje (stačí Vám údaje z občanského průkazu a z posledního vyúčtování od opouštěného poskytovatele služby)
  • Název telekomunikační společnosti, od které bude číslo přeneseno
  • Přenášené číslo (Vaše stávající telefonní číslo)
  • Typ linky, jedná se o standardní přípojku (HTS) nebo ISDN - zjistíte u stávajícího operátora
  • Identifikační symbol smlouvy klienta u jiné společnosti (např. referenční číslo, variabilní symbol, číslo smlouvy, klientské číslo...)


Obratem Vám zašleme

  • Předvyplněný formulář pro převod telefonního čísla, který zároveň slouží i jako výpověď telefonní linky u původního poskytovatele služeb.
  • Smlouvu s UPC Telefon (jen v případě, jedná-li se o přenesení telefonního čísla před připojením služby).


Jakmile od Vás obdržíme podepsané dokumenty zařídíme veškerou další administrativu za Vás a zahájíme vlastní proces přenesení Vašeho telefonního čísla k UPC. Proces trvá nejdéle 4 pracovní dni, pokud sami nepožádáte o pozdější termín přenesení. Poplatek za přenesení služby Vám naúčtujeme v prvním vyúčtování dle aktuálního ceníku. O průběhu procesu telefonního čísla a o úspěšném převodu čísla (funkčnosti telefonní linky) Vás následně budeme informovat SMS zprávou případně e-mailem.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno