upcMail vs. Nevyžádaná pošta

Aby se předešlo zneužití a také ve snaze bojovat proti nevyžádané poště (spamu), může společnost UPC dočasně zablokovat Váš emailový účet.

 

Může se tak stát, pokud posíláte zprávu na mnoho příjemců nebo pokud posíláte velký počet nedoručitelných zpráv.

 

Pokud používáte poštovního klienta (například Microsoft Outlook nebo Apple Mail), můžete odeslat zprávu maximálně 100 příjemcům najednou.

 

V případě, že je Vaše emailová schránka zablokovaná, je potřebné jí znovu aktivovat. O aktivaci můžete požádat pomocí kontaktního formuláře nebo telefonicky na Technické podpoře UPC na 241 005 100.

 

Pokud máte podezření, že nevědomě posíláte velké množství nedoručitelných zpráv, doporučujeme ověření správnosti emailových adres ve Vašich kontaktech a také změnu hesla do emailu.