Garance kvalitní péče

 

Víme, jak je důležité, aby u Vás doma všechno 
fungovalo bez problémů a starostí. Každý den děláme 
maximum, aby tomu tak bylo.

 

Zlepšujeme naše služby i péči o zákazníky tak, abychom 
každému poskytli individuální přístup, který si zasloužíte.

Snažíme se Vám být nablízku na internetu, emailu
i telefonu, rychle reagovat a vše co nejdříve řešit.

 

Chceme být lepší každým dnem.

 
 
 
 

Dostupnost

Dostupnost klientské péče

  • Zvyšujeme naši dostupnost, abyste nás mohli kontaktovat kdekoli a kdykoli to potřebujete
  • NONSTOP technická podpora, v nesnázích jsme tu stále pro Vás
  • 100 % dostupnost na webových stránkách, ve facebook poradně, na Skypu a on-line chatu
  • Navštivte nás i osobně – dvě nová kontaktní místa pro vyřešení Vašich požadavků
  • 16 prodejních poboček v nejnavštěvovanějších centrech
  • Více než 100 000 měsíčně vyřízených hovorů, dotazů na Skypu a přes webový formulář
  • Přes 1 000 dotazů zodpovězených měsíčně ve facebook poradně a na online chatu
 
 

Rychlost

Rychlost

  • Kromě rychlého internetu zrychlujeme i sebe a naše procesy
  • Na 80 % e-mailů odpovíme do 24 hodin
  • 100 % dopisů vyřídíme do 5 pracovních dnů
  • 90 % poruch vyřídíme po telefonu
  • 70 % objednávek plánujeme na následující pracovní den
 
 

Vstřícnost

Vstřícnost

  • Naši zaměstnanci jsou tu pro Vás na lince, v obchodech i na ulici
  • 160 operátorů na lince
  • 4 200 hovorů vyřídíme denně, 21 000 hovorů týdně
  • Více než 1 000 dotazů vyřídíme měsíčně online
  • Technická podpora je nyní NONSTOP
  • Pokud máte jakékoli pochybnosti, ozvěte se nám
 
 

Kvalita

Kvalita

  • Neustále klademe důraz na zvyšování kvality služeb
  • Unikátně rychlý a stabilní internet v České republice díky optickému kabelu
  • Jedna z nejširších nabídek programů na digitálním kabelu
  • Rozšiřujeme nabídku programů včetně HD rozlišení
  • Inovujeme a přinášíme stále lepší služby, nyní například aplikaci UPC Telefon
  • Dejte nám vědět, co můžeme ještě vylepšit
 
 

Spokojenost

Spokojenost našich zákazníků

  • Měníme se pro Vás, na základě Vaší zpětné vazby jsme udělali spoustu změn
  • Neustále vylepšujeme náš zákaznický servis
  • Technická podpora je nyní NONSTOP
  • Více než 600 tisíc spokojených klientů
  • Pravidelně informujeme naše zákazníky – emailem, dopisem i na vyúčtování
  • Kdykoliv se ozvěte a napište nám