Vítáme Vás v digitálním světě UPC!

Megarychlý internet a interaktivní digitální televize od UPC konečně v Radotíně!

Z důvodu prodeje společnosti TVNET s.r.o. se k 31. 12. 2016 stává novým poskytovatelem Vašich internetových a televizních služeb společnost UPC.

 

Jsme velice rádi, že Vám můžeme poskytnout ty nejlepší služby z oblasti vysokorychlostního internetu a digitální televize, které budeme v Radotíně nadále zlepšovat. Věříme, že budete s našimi službami spokojeni a využijete je skutečně naplno.

 
 

Nový zákazník

Internet 100+

  • Download až 100 Mb/s
  • Upload až 10 Mb/s
  • Pronájem prémiového Wi-Fi modemu v ceně
  • UPC TV na 2 měsíce zdrama
 
 

Internet 200+

  • Download až 200 Mb/s
  • Upload až 20 Mb/s
  • Pronájem prémiového Wi-Fi modemu v ceně
  • UPC TV na 2 měsíce zdrama
 
 

Nevybrali jste si?

Zjisti si cenu a dostupnost akční nabídky

Ověřte si dostupnost našich služeb

Zadejte svou adresu a vyberte si z exkluzivní nabídky určené jen pro Vaši lokalitu.

Získejte akční nabídku

 
 
 

Stávající zákazník

Nejčastější otázky a odpovědi

Jaké výhody mi přináší přechod k UPC?

Tím, že se společnost UPC Česká republika, s.r.o., stává k 31. 12. 2016 Vaším novým poskytovatelem televizních a internetových služeb, získáte možnost využívat služby z široké nabídky UPC jako je megarychlý internet nebo interaktivní digitální televize s širokou nabídkou programů, neomezenou videotékou, službou zpětného zhlédnutí a další.

Bude se měnit nastavení mých stávajících služeb?

Nabídka společnosti TVNET s.r.o. se liší od nabídky UPC, nemusíte se ale ničeho obávat, vybrali jsme pro Vás takové nové služby, které Vám poskytnou širší nabídku služeb digitální televize a vysokorychlostního internetu.

Budou se pro mě měnit stávající smluvní podmínky poskytování služeb?

Z důvodu prodeje společnosti TVNET s.r.o. přecházíte k 31. 12. 2016 na Všeobecné podmínky společnosti UPC Česká republika, s.r.o.

Bude se pro mě měnit cena?

Tato změna může ovlivnit výši Vašeho dosavadního vyúčtování. Podrobnosti naleznete v dopise, který jsme Vám zaslali. Změna služeb se projeví na Vašem prvním vyúčtování, tj. za měsíc leden 2017.

Jak se dotkne změna mého vyúčtování?

Vyúčtování od společnosti UPC Vám má měsíční frekvenci, a to vždy od prvního do posledního dne kalendářního měsíce. Vyúčtování Vám bude zasíláno vždy na začátku měsíce, Vaše první vyúčtování obdržíte tedy na začátku měsíce ledna 2017. Splatnost vyúčtování je vždy 20. v měsíci.

 

Prostřednictvím portálu MOJE UPC, kontaktního formuláře nebo na telefonním čísle 241 005 100, prosím, zvolte formu zasílání vyúčtování - elektronické či tištěné vyúčtování. První vyúčtování vám bude zasláno tištěnou formou zdarma, za následující tištěné vyúčtování je dle platného ceníku účtováno 21Kč.

 

V případě, že si aktivně nezvolíte formu vyúčtování, bude Vám automaticky zasíláno tištěnou formou a účtováno dle platného ceníku.

 

Bližší informace o vyúčtování naleznete v sekci Vysvětlení vyúčtování a Průvodce vyúčtováním

Jak se tato změna dotkne způsobu úhrady, kterým aktuálně hradím služby? Potřebuji provést nějaké změny?

Pokud jste dosud využívali platbu prostřednictvím SIPO a rádi byste ho i nadále využívali, kontaktujte, prosím, klientské centrum UPC na telefonním čísle 241 005 100.

 

V případě, že jste využívali jiný způsob úhrady, vyberte si, prosím, jeden z doporučených způsobů úhrady a proveďte potřebné kroky k jeho nastavení.

 

Číslo bankovního účtu společnosti UPC je 3983815/0300. Variabilní symbol najdete přímo na Vašem vyúčtování. Variabilní symbol, je stejný jako Vaše nové klientské číslo.

Bude mi fungovat stávající modem? Co dělat v případě, že internet vypadne?

Z technických důvodů bude pro funkci internetového připojení nutné dne 2. 1. 2017 restartovat váš stávající modem. Modem, prosím, restartujte odpojením od elektřiny na dobu minimálně 10 sekund. Poté jej připojte zpět a vyčkejte, než se modem automaticky aktivuje. Aktivace může trvat v rámci minut, ale ne déle než 10 minut.

Musím si pro využívání služeb UPC vyměnit zařízení jako odem a set-top box

Pro maximální využití nabízených služeb od UPC bude nutné vyměnit vaše zařízení (set-top box, modem). Vše jsme připravili tak, abyste se nemuseli o nic starat. Distribuci zařízení bude zajišťovat naše servisní firma v týdnu od 2. 1. 2017.

 

V případě, že nebudete v tomto termínu k zastižení, kontaktujte nás na telefonní číslo uvedené v dopise, který jsme Vám zaslali.

Co je to MOJE UPC?

Portál MOJE UPC Vám nabízí řadu výhod a také možnost spravovat svůj klientský účet UPC online. Díky aplikaci MOJE UPC budete mít přehled o svých službách, přijatých platbách a vystavených fakturách. Můžete také pohodlně upravovat své kontaktní údaje, objednávat nové služby UPC.

 

Pro přihlášení do portálu MOJE UPC budete potřebovat své klientské číslo. Dále bude potřeba vyplit emailovou adresu a Vaše jméno.

Co mohu dělat v případě, že se změnami nesouhlasím?

Neradi bychom se s Vámi rozloučili, ale ze zákona máte právo smlouvu bez sankce ukončit ke dni nabytí účinnosti změn. O svém nesouhlasu nás prosím informujte písemně nejpozději do 31. 12. 2016 na adresu P. O. BOX 53, Praha 3, 130 11.