Co mám dělat při problémech s přihlášením?

Přihlašovací údaje jsou stejné, jako do zákaznického portálu Moje UPC. V případě, že ještě nemáte přihlašovací údaje do Moje UPC, zaregistrujte se do Moje UPC.

Pokud zadáte neplatné uživatelské jméno UPC a/nebo heslo, zkuste se nejprve přihlásit znovu. Pokud zadáte pětkrát za sebou neplatné přihlašovací údaje, bude služba na 15 minut zablokována.

Počkejte 15 minut a zkuste se přihlásit znovu. Pokud si nepamatujete uživatelské jméno nebo heslo do Moje UPC, použijte odkaz „Zapomněli jste heslo nebo uživatelské jméno?“.

Pokud žádná z výše uvedených možností nefunguje nebo Vám zde uvedené informace nejsou jasné, obraťte se na oddělení služeb pro zákazníky UPC.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno