Bude mi služba Horizon fungovat na stávajícím koncovém zařízení (set-top boxu)?

Pokud k přístupu k televizi od UPC využíváte HD mediabox (Kaon 700), budete informováni dopisem o převedení na nové uživatelské prostředí a na službu Horizon. Převedení proběhne automaticky, je pouze bude třeba nechat proběhnout aktualizaci software Vašeho set-top boxu. Informaci s předpokládaným termínem přechodu na nové uživatelské prostředí najdete také v Moje UPC.

Pokud k přístupu k televizi od UPC využíváte jiný než HD mediabox (Kaon 700) a máte zájem využívat službu Horizon, kontaktujte prosím naši zákaznickou linku 241 005100, na které si domluvíte termín pro výměnu Vašeho set-top boxu.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno