Na displeji HDPVR boxu Kaon se zobrazuje pouze hláška „No Channel“

V případě, že Vám na televizi svítí nápis „Žádný kanál nenalezen“ a na displeji HD PVR hláška „No Channel“, je potřeba provést tovární nastavení (tovární nastavení nesmaže již nahrané pořady).

1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Menu
2. Vyberte položku Nastavení systému a potvrďte tlačítkem OK
3. Nyní vyberte Tovární nastavení a stiskněte 2x tlačítko OK
4. HDPVR se nyní resetuje, po načtení zadejte PIN kód, standardně „1234“
5. Zvolte si jazyk a potvrďte OK, následně poměr obrazovky (záleží na typu Vašeho televizoru)
znovu OK, dále vyberte položku „Auto“ a OK, dále zadejte formát obrazu (záleží na typu Vašeho televizoru) a OK, nyní se Vám na TV zobrazí mód ladění, ponechte a pouze stiskněte OK.
6. Nyní se HDPVR ladí, proces trvá cca 2-3 minuty. Po dokončení ladění stiskněte 3x tlačítko OK.

Nyní by mělo být vše v pořádku.

Pokud závada přesto přetrvává, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno