Na set-top boxu hraje jen rádio

Přepněte set-top box z režimu rádio do režimu TV. Poradíme Vám jak na to. U set-top boxů Handan stiskněte na dálkovém ovladači červené tlačítko se symbolem obrazovky a noty, u set-top boxu Kaon tlačítko s nápisem TV/RADIO. Pokud přepnutí tlačítkem na ovladači nefunguje, uveďte set-top box do továrního nastavení.

Používám set top box Handan

Váš set-top box uveďte do "továrního nastavení". Je to snadné! Postupujte takto:

 

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Menu
  2. Sjeďte na položku Systémové informace a potvrďte tlačítkem OK
  3. Vyberte položku Tovární nastavení a stiskněte OK
  4. Nyní stiskněte šipku doprava, na televizi uvidíte "Resetovat Ano"
  5. Sjeďte šipkou dolů na Spustit a potvrďte OK
  6. Nyní se Váš set-top box resetuje, po znovunačtení uvidíte obrazovku s výběrem jazyků, následně třikrát stiskněte tlačítko Menu a poté tlačítko OK. Nyní se ladí programy.
  7. Po doladění vyzve set-top box ke stisknutí OK a poté je nutné stisknout exit

 

V případě, že závada přesto přetrvává, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

 

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

Používám set- top box Kaon

Tovární nastavení provedeme následujícím postupem (tovární nastavení nesmaže již nahrané pořady):

 

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Menu
  2. Vyberte položku Nastavení systému a potvrďte tlačítkem OK
  3. Nyní vyberte Tovární nastavení a stiskněte dvakrát tlačítkem OK
  4. HD PVR se nyní restartuje, po načtení zadejte PIN kód, standardně 1234
  5. Zvolte si jazyk a potvrďte OK, následně poměr obrazovky (záleží na typu Vašeho televizoru) znovu OK, dále vyberte položku Auto a OK. Poté zadejte formát obrazu (záleží na typu Vašeho televizoru) a OK. Nyní se Vám na TV zobrazí mód ladění, ponechte a pouze stiskněte OK.

 

Nyní by mělo být vše v pořádku.

 

Pokud závada přesto přetrvává, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

 

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno