Jak postupovat, když nefunguje signál digitální kabelové televize?

Nejprve prosím prověřte, zda jsou všechny kabely mezi účastnickou zásuvkou, set-top boxem a Vaší televizí řádně propojeny a dotlačeny. Dále zkuste závadu identifikovat a postupovat podle rad uvedených zde. Pokud se Vám přesto nepodaří závadu odstranit, kontaktujte naše Klientské centrum nebo použijte kontaktní formulář, a oznamte závadu. Můžete ověřit u sousedů, zda se stejný problém nevyskytuje i na jejich televizním přijímači.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno