Na některých stanicích nefunguje zvuk

Používám set top box Handan

Tovární nastavení provedeme následujícím způsobem:

 

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Menu
  2. Sjeďte na položku Systémové informace a potvrďte tlačítkem OK
  3. Vyberte položku Tovární nastavení a stiskněte OK
  4. Nyní stiskněte šipku doprava, na televizi uvidíte „Resetovat <ano>
  5. Sjeďte šipkou dolů na Spustit a potvrďte OK
  6. Nyní se Vám set-top box resetuje, po znovunačtení uvidíte obrazovku s výběrem jazyků, následně třikrát stiskněte tlačítko Menu a poté tlačítko OK. Nyní se ladí programy.
  7. Po doladění vyzve set-top box ke stisknutí OK a poté je nutné stisknout EXIT

 

V případě, že závada přesto přetrvá, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

 

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

Používám set- top box Kaon

Tovární nastavení provedeme následujícím postupem (tovární nastavení nesmaže již nahrané pořady):

 

  1. Na dálkovém ovladači stiskněte tlačítko Menu
  2. Vyberte položku Nastavení systému a potvrďte tlačítkem OK
  3. Nyní vyberte Tovární nastavení a stiskněte 2x tlačítko OK
  4. HDPVR se nyní resetuje, po načtení zadejte PIN kód, standardně „1234“
  5. Zvolte si jazyk a potvrďte OK, následně poměr obrazovky (záleží na typu Vašeho televizoru), znovu OK, dále vyberte položku „Auto“ a OK, dále zadejte formát obrazu (záleží na typu Vašeho televizoru) a OK. Nyní se Vám na TV zobrazí mód ladění, ponechte a pouze stiskněte OK.
  6. Nyní se HDPVR ladí, proces trvá cca 2-3 minuty. Po dokončení ladění stiskněte 3x tlačítko OK.

 

Nyní by mělo být vše v pořádku.


V případě, že závada přesto přetrvá, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit.

 

Používám TV s vloženým CA Modulem

Kvalitu zvuku zajišťuje Váš TV přijímač, radu při potížích s audiem naleznete v návodu k použití Vašeho přístroje. Pokud se Vám potíže nepodaří odstranit, kontaktujte Klientské centrum UPC a my Vám pomůžeme problém vyřešit.

Důležité: Kontaktujte nás přímo od zařízení! V opačném případě by se mohlo stát, že nebudeme moci v rámci telefonátu Váš požadavek vyřešit

 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno