Zpětné zhlédnutí

Co je to Zpětné zhlédnutí?

Zpětné zhlédnutí je funkce, která umožňuje:

  • Spustit již odvysílaný pořad až 7 dní zpětně
  • Přehrát od začátku právě vysílaný pořad

Jak mám aktivovat Zpětné zhlédnutí?

Aktivaci provedete jednoduše odsouhlasením „Žádosti o nahrávání pro vlastní potřebu“. Žádost se objeví při prvním spuštění pořadu odvysílaného v minulosti v TV průvodci (platí i pro právě vysílané pořady, které již běží). Aktivaci Zpětného zhlédnutí můžete provést buď na svém HD Mediaboxu, v aplikaci Horizon Go nebo na stránkách www.horizon.tv. Žádost stačí udělit pouze jednou na jakémkoliv zařízení/aplikaci uvedeném výše s tím, že souhlas bude platit pro všechna zařízení i aplikaci.

Mám již Zpětné zhlédnutí aktivované, ale pořady není možno spustit.

Tato situace může nastat. Zpětné sledování pořadů je aktivní až od doby Vaší žádosti. Nelze zpětně přehrát pořady, které byly odvysílány před jeho udělením.

 

Pořady pro zpětné zhlédnutí jsou dostupné až od okamžiku aktivace. Příklad: Aktivaci provedete 25. 5. ve 14 hodin. Již za hodinu uvidíte pořady, které byly vysílány před hodinou, za 24 hodin uvidíte pořady z minulého dne. Kompletní 7denní zpětné zhlédnutí pro Vás tedy bude dostupné za týden od okamžiku aktivace.

Je funkce Zpětného zhlédnutí zdarma?

Ano. Funkce Zpětného zhlédnutí je součástí služby Horizon a pro naše zákazníky je bezplatná.

Pro koho je funkce Zpětné zhlédnutí dostupná?

Zpětné zhlédnutí mohou využít všichni zákazníci s HD Mediaboxem a se službou Horizon Go nebo Horizon Go s My Prime. Pro HD DVR Mediabox bude služba dostupná nejpozději do konce roku 2016.

Na kolika programech je Zpětné zhlédnutí dostupné?

V současné době je Zpětné zhlédnutí dostupné na vybraných 48 programech. Programy jsme vybírali podle jejich sledovanosti. V TV průvodci jsou programy s možností spuštění pořadů zpětně označeny ikonou pro Zpětné zhlédnutí. Počet programů závisí na Vašem aktuálním televizním tarifu (Klasik, Komfort, Komplet).  

Používám HD Mediabox a v TV průvodci nevidím žádné ikony pro Zpětné zhlédnutí.

Pro využívání Zpětného zhlédnutí a jiných služeb na vyžádání (TV Archiv, My Prime) je nutné mít propojený Váš box s modemem pomocí ethernetového kabelu. V opačném případě nebudete mít přístup k již odvysílaným pořadům v TV průvodci a Zpětné zhlédnutí nelze využít. Podívejte se na návod na propojení HD mediaboxu a modemu.

 

Používám HD DVR Mediabox. Proč mi nefunguje Zpětné zhlédnutí?

Dostupnost funkce Zpětné zhlédnutí pro HD DVR Mediabox připravujeme. Pro využití funkce Zpětného zhlédnutí můžete prozatím využít aplikaci Horizon Go nebo se přihlašte na www.horizon.tv na Vašem počítači nebo notebooku, kde můžete funkcionalitu bez problémů používat.

 

U pořadů nevidím ikonu pro Zpětné zhlédnutí, i když na tomto programu by mělo být Zpětné zhlédnutí dostupné.

Některé pořady, speciálně se jedná o některé sportovní podniky, neumožňují Zpětné zhlédnutí z důvodu vlastnických práv. Proto nejsme oprávněni daný pořad poskytnout zpětně.

Jak dlouho zpětně mohu pořady sledovat?

Klienti s tarifem Komfort a Komplet mají Zpětné zhlédnutí dostupné až 7 dní zpětně. Klienti s tarifem Klasik mohou pořady sledovat také až 7 dní zpětně díky akční nabídce, která platí do 21.12.2016. Po tomto datu bude nabídka pro tarif Klasik upravena na 30 hodin.