Platba přímým inkasem z bankovního účtu

Platba přímým inkasem je nejpohodlnější – jednou nastavíte, a pak už se nemusíte starat.

Stačí navštívit Vaši banku nebo Vaše internetové bankovnictví a požádat zde o souhlas s přímým inkasem z Vašeho bankovního účtu. Potvrdíte tím, že můžeme přistupovat na Váš účet a inkasovat z něj pravidelně platby.

Nemusíte hlídat splatnost vyúčtování a neztrácíte každý měsíc čas platbou.

Po prvním uhrazení přímým inkasem od nás získáte odměnu.

Odměna za platbu přímým inkasem. Za první prošlou platbu inkasem od nás získáte tematický balíček Koktejl na měsíc zdarma. Balíček Vám bude automaticky aktivován do 1 týdne od úhrady.

Výhody platby přímým inkasem:

  • Máte-li na svém účtu dostatečnou hotovost, nemůžete se dostat do nedoplatku
  • V případě nedostatečné hotovosti v daném měsíci, můžeme inkasovat platbu následující měsíc, v případě, že máte dostatečný limit (proto doporučujeme nastavit limit na dvojnásobek měsíčního předpisu)
  • V případě, že budete mít na Vašem klientském účtu u naší společnosti přeplatek (z důvodu změny služby, platební úpravy…) bude tento přeplatek zohledněn a my si budeme v následujícím měsíci inkasovat nižší částku

Jak na to?

1 krok - zřízení přímého inkasa ve Vaší bance.

Ve své bance si zařídíte souhlas k přímému inkasu ve prospěch našeho bankovního účtu 3983815/0300.
 

V případě, že máte u UPC pouze jednu smlouvu (klientský účet) nezadávejte žádný variabilní ani specifický symbol. (Jestliže máte více klientských účtů v UPC, je nutné informovat se u své banky jak postupovat.)
 

Pro zřízení přímého inkasa můžete využít internetové bankovnictví nebo formulář v pobočce Vaší banky.
 

V souhlasu k přímému inkasu si musíte nastavit tzv. inkasní limit. To je maximální měsíční částka, která může být převedena z Vašeho účtu (doporučujeme dvojnásobek Vaší měsíční platby)

 


2 krok – aktivace přímého inkasa u UPC

Když už máte inkaso zřízené ve své bance, stačí si ho aktivovat u UPC prostřednictvím webového formuláře nebo na lince UPC.

Připravte si, prosím, číslo svého bankovního účtu včetně kódu banky a případného předčíslí a výši zadaného limitu.

 
 

Co dělat, když přímé inkaso neprochází?

Pokud přímé inkaso neprobíhá, zkontrolujte:
 

  • Číslo Vašeho bankovního účtu, které jste nastavil v UPC.
  • Číslo účtu UPC, které jste nastavil ve své bance. Správné číslo účtu je 3983815/0300.
  • V povolení v bance nesmí být zadán žádný variabilní ani specifický symbol (pokud nemáte více smluv u UPC a Vaše banka variabilní symboly přímo nevyžaduje)
  • Částka vyúčtování nepřesahuje inkasní limit nastavený ve vaší bance.
  • Dostatek finančních prostředků na vašem účtu v den stržení inkasní platby.
 

V případě, že inkaso z jakéhokoliv důvodu neprošlo, je nutné uhradit vyúčtování jiným způsobem a to i v případě, že chybné údaje opravíte. Vyberte si pro vás nejvhodnější způsob úhrady. Následující vystavené vyúčtování již bude strženo dle nově zadaných údajů.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno