Jak postupovat, pokud byly Vaše služby pozastaveny?

Pokud došlo k pozastavení služeb, protože nebyly hrazeny, je třeba co nejdříve uhradit nedoplatek na náš bankovní účet 3983815/0300 se správným variabilním symbolem.

Veškeré údaje naleznete v zaslané SMS nebo po přihlášení do zákaznického portálu Moje UPC. Služby budou spuštěny po spárování platby s Vaším klientským účtem. Je také možné potvrzení o úhradě zaslat na e-mail doklady@upc.cz. Váš požadavek se budeme snažit vyřídit co nejdříve.

Nejrychlejším způsobem jednorázové úhrady služeb je platba přes terminál SAZKA nebo platba kartou. Podívejte se na další způsoby úhrady.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno