Přišla Vám SMS/EMAIL o neuhrazeném vyúčtování?

Na neuhrazené Vyúčtování vás upozorníme Emailem/ SMS zprávou a upomínkou v následujícím vyúčtování.

V případě, že od nás obdržíte SMS/ Email o neuhrazeném vyúčtování, doporučujeme uhradit dlužnou částku co nejdříve, aby nedošlo k pozastavení služeb.

Už jste zaplatili?

Zkontrolujte, zda již uplynula doba potřebná pro připsání platby na Váš klientský účet.

Pokud již tato doba uplynula a Vaši platbu přesto neevidujeme, zkontrolujte, zda platba v pořádku odešla z Vašeho bankovního účtu a obsahovala všechny potřebné údaje (číslo účtu, variabilní symbol, částka). Kde najdete platební údaje

Platíte přímým inkasem?

Platíte-li přímým inkasem je možné, že Vaše platba neprošla kvůli nastavenému limitu nebo nedostatku prostředků na Vašem bankovním účtu.

V případě, že Vaše platba přímým inkasem neproběhla, je nutné uhradit vyúčtování jinou formou.
Jak můžete uhradit vyúčtování.

Použil jste při platbě chybný nebo žádný variabilní symbol?

Při použití chybného/ žádného variabilního symbolu se Vaše platba automaticky nepřiřadí k Vašemu klientskému účtu.

Je nutné kontaktovat klientské centrum a platbu dohledat ZDE.

Pro dohledání platby potřebujeme Vaše číslo bankovního účtu, ze kterého platba odešla, částku, datum a chybný VS, který jste zadal.

Co se stane, když nestíháte uhradit včas?

Po neuhrazení prvního vyúčtování Vám pošleme první upomínku zdarma.

Pokud neuhradíte upomínku, mohou být Vaše služby pozastaveny a následně může dojít k úplnému odpojení služeb.

Spuštění služeb po pozastavení je zpoplatněno částkou 99,- Kč.

Poplatek za celkové odpojení z důvodu dluhu je zpoplatněn částkou 500,- Kč

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno