Zadali jste špatné platební údaje?


Zadali jste špatné číslo bankovního účtu?

V tomto případě je nutné obrátit se přímo na Vaši banku s žádostí o vrácení platby zpět na Váš bankovní účet. V tomto případě, doporučujeme zaslat platbu za služby UPC ještě jednou na správné číslo našeho účtu (3983815/0300) a nečekat na vyřízení reklamace u Vaší banky.

Zadali jste špatně/ nezadali jste variabilní symbol?

V tomto případě, přijde platba na náš bankovní účet, ale systém jí nedokáže automaticky spárovat s Vaším klientským účtem.

Je tedy nutné obrátit se na naše klientské centrum s žádostí o dohledání platby. Pro dohledání platby je nutné vědět:

  • Číslu účtu, na který byla platba zaslána
  • Číslo účtu, ze kterého platba odešla
  • Výši uhrazené částky
  • Variabilní symbol, se kterým byla platba odeslána
  • Datum zadání příkazu k úhradě
  • V případě platby poštovní poukázkou potřebujeme podací číslo pošty a podací číslo poukázky
 

V případě, že se pracovníkům UPC nepodaří platbu dohledat podle Vámi uvedených údajů, bude nutné doložit potvrzení o provedené platbě.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno