Nedostal jste vyúčtování?

Nedostal jste elektronické vyúčtování?

  • Zkontrolujte, zda není Vaše emailová schránka plná. Informaci o kapacitě najdete přímo ve Vaší emailové schránce. Pravidelnou kontrolou nebo nastavením pravidel doručování zajistíte, že další vyúčtování obdržíte v pořádku.
  • Zkontrolujte, zda se vyúčtování neuložilo do složky nevyžádaná pošta (SPAM). V případě, že najdete vyúčtování ve schránce SPAM, je nutné vyjmout odesílatele (UPC) z nevyžádané pošty. Následující vyúčtování již obdržíte v pořádku.
  • V případě, že Vaše schránka není plná a vyúčtování jste nenašel ani v nevyžádané poště (SPAMU) kontaktujte, prosím, klientské centrum pro kontrolu emailové adresy, na kterou je Vaše vyúčtování zasíláno. Tuto kontrolu můžete provést i sám po přihlášení na MOJE UPC, kde také můžete emailovou adresu opravit/ změnit.

Potřebujete opis vyúčtování?

Potřebujete jednorázový opis vyúčtování? Vaše vyúčtování najdete na Moje UPC v PDF formátu. Můžete si ho vytisknout nebo uložit. V případě, že ho chcete zaslat, kontaktujte nás prostřednictvím Kontaktního formuláře. Stačí uvést, za jaké období a na jakou adresu (e-mailovou/korespondenční) žádáte opis zaslat. V elektronické podobě Vám jej zašleme zdarma a v tištěné verzi Vám ho vyhotovíme a zašleme za poplatek dle aktuálního ceníku.

 
 

Pomohla Vám tato odpověď?

  1. Prosím vyberte odpověď
  2.  

    Tento formulář slouží pro zpětnou vazbu. Na dotazy přes tento formulář nebude odpovídáno