Volání nikdy nebylo lepší

Volám pevná

 
 

150 volných minut měsíčně

Speciální tarif pro uživatele volající na pevné linky a linky UPC.

Měsíční paušál 70 Kč

Za měsíční paušál 70 Kč dostanete 150 volných minut na volání na veřejné pevné telefonní linky v rámci České republiky mimo linek 8XY a 9XY a navíc telefonování v síti UPC zdarma.

Zapůjčení telefonního přístroje od 1 Kč

Při využití mobilní aplikace není nezbytný telefonní přístroj. Pronájem kabelového telefonního přístroje za 1 Kč měsíčně, bezdrátového telefonního přístroje za 11 Kč mesíčně.

Aplikace UPC Telefon

Za ceny pevné linky s ním můžete volat i z mobilu, a to všude, kde je signál 3G nebo Wi-Fi.

 
 
 

Volám pevná je speciální tarif pro uživatele volající na pevné linky a linky UPC. Za měsíční paušál 70 Kč dostanete 150 volných minut na volání na veřejné pevné telefonní linky v rámci České republiky mimo linek 8XY a 9XY a navíc telefonování v síti UPC zdarma.

Měsíční platby:

Měsíční paušál:
Zapůjčení tel. přístroje: 1 Kč nebo 11 Kč
 
 

Jednorázové platby

Instalace:
zdarma nebo 404 Kč v případě instalace
technikem. Více informací zde.
Připojovací poplatek:
99 Kč
 
 

Informace k tarifu

 Cena volání na pevné linky za prvních 150 minut: V ceně paušálu
 Počet volných minut na pevné linky: 150
 Cena volání na UPC linky: Zdarma
 
Cena volání po vyčerpání volných minut:
Pevné linky - špička: Kč/min.
Pevné linky - mimo špičku: Kč/min.
Mobilních sítě: Kč/min.
Volání v mezinárodní zóně 0 Kč/min.
Ostatní pásma: dle platného ceníku
Kompletní ceník služby: Ceník služeb

Související ceníky: Přehled ceníků


* Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.

 

K využívání služby je nutný internetový modem, který si můžete koupit nebo pronajmout. Výběr zařízení provedete v průběhu objednávky nebo během hovoru s naším operátorem po dokončení objednávky. V případě, že internetový modem od UPC vlastníte, výběr zařízení není nutný.

Tato nabídka platí pro nové zákazníky služby UPC Telefon, kteří ji budou využívat minimálně 12 měsíců v rámci věrnostního portfolia.

 
 

Jaký je rozdíl mezi službou UPC Telefon a klasickou telefonní linkou?

Jediný rozdíl je v „cestě“ telefonního signálu do Vašeho bytu. Naše služby využívají rozvodů kabelové televize místo standardního telefonního kabelu.
 

Pro Vás, jako uživatele služby, tedy žádný rozdíl není. UPC Telefon funguje naprosto stejným způsobem, jako jste zvyklí u klasické pevné linky.

Má kabelová televize popřípadě vysokorychlostní internet vliv na službu UPC Telefon?

Služba UPC Telefon funguje nezávisle na ostatních službách od naší společnosti. Běžný provoz našich služeb se vzájemně nijak neovlivňuje. V případě výpadku některé ze služeb mohou být ostatní služby plně funkční.

Musím mít speciální telefonní přístroj, abych mohl využívat telefonickou službu UPC?

Pro využití služby UPC Telefon můžete mít jakýkoli telefonní přístroj s možností tónové volby a zapojením pomocí konektoru RJ-11 (standardní telefonní konektor).

Můžu používat vlastní telefonní přístroj?

Je možné používat jakýkoliv telefonní přístroj s tónovou volbou.

Můžu si na UPC telefon napojit fax?

Ano, připojení faxu možné je.

Lze blokovat odchozí hovory na určité druhy linek?

Ano, je možné blokovat např. mobilní linky, prémiová čísla, mezinárodní hovory atd.

Je možné si v průběhu účtovacího období zjistit, kolik mám právě provoláno?

Bohužel, v tuto chvíli není z technických důvodů možné zjistit provolané minuty v průběhu aktuálního účtovacího období. Pokud se zaregistrujete do aplikace Moje UPC, budete mít k dispozici přehled o provolaných minutách za předchozí účtovací období.

Pokud se přestěhuji na novou adresu a převedu si tam službu UPC telefon, zůstane mi stejné telefonní číslo?

Telefonní číslo zůstává stejné pouze v případě shodné geografické číselné zóny (např. stěhování v rámci města nebo okresu). 

Některá zařízení sloužící k uskutečňování telefonických spojení jsou napájena z energetické sítě. Bude možné v případě poruchy energetické sítě uskutečňovat telefonická spojení?

Kabelový modem i dodávaný bezdrátový telefonní přístroj pro svůj provoz potřebují napájeni z energetické sítě. V případě jejího výpadku je služba z důvodu vypnutí těchto zařízení nedostupná.

Jakým způsobem mohu vypnout a zapnout hlasovou schránku?

Zapnutí: *56#
Vypnutí: #56#

Jak si vyzvednu hlasovou schránku?

Vytočením: *68

Jsem stávající klient, který již využívá službu, která je nyní na webových stránkách v akční nabídce, mohu danou nabídku využít?

Akční nabídky, které jsou uváděny na našich webových stránkách, jsou určeny pouze pro klienty, kteří danou službu ještě nevyužívají. Akční nabídku využívá každý nový klient dané služby tak, jak jste určitě využíval/a i Vy. Akční nabídky nejsou tedy určeny pro stávající klienty.

 
 
 
 
 

Mobilní aplikace UPC Telefon

  • Levné volání odkudkoli
  • Žádný roaming
  • Výrazná úspora za volání
 
 

Pronajměte si telefon

Bezdrátový telefon

 

Pronájem bezdrátového telefonního přístroje za 11 Kč měsíčně (možnost i zakoupit bezdrátový telefonní přístroj za jednorázovou částku 504Kč).

Šňůrový telefon

 

Pronájem šňůrového telefonního přístroje za 1 Kč měsíčně - platí 
pouze pro nové klienty služby UPC Telefon (možnost i zakoupit 
šňůrový telefonní přístroj za jednorázovou částku 403 Kč)

 
 

Přehled nabídky

Měsíční poplatek
Volám pevná
    Jednorázový poplatek

      Uvedené ceny jsou včetně DPH.

      Nezávazně objednat
      Nebo volejte 844 333 800

      Nevíte si rady s objednávkou?

      Připojovací poplatek