Telefon 100



Parametry tarifu:.  
bullet-point Měsíční paušál: 70
bullet-point Počet volných minut:
100
bullet-point Cena volání od:
0,70
bullet-point Cena po vyčerpání volných min.:
2,75
bullet-point Zapůjčení tel. přístroje:
1 Kč nebo 11Kč
bullet-point Volání na Klientské centrum:
ZDARMA
UPC telefonní tarify jsou skutečně pro každého. Telefon 100 je oblíbený tarif, za měsíční paušál 70 Kč dostanete 100 volných minut na volání do tuzemské pevné i mobilní sítě, sítě UPC a do mezinárodní zóny 0. Navíc k tarifu získáte elektronický výpis volání zdarma, dostupný v aplikaci Moje UPC.
Dostupnost služeb Telefonní seznam

Přehled tarifu

Měsíční platby:
 Měsíční paušál: 70 Kč
 Zapůjčení tel. přístroje:
1 Kč nebo 11 Kč

Jednorázové platby
 Instalace:
zdarma nebo 404 Kč v případě instalace technikem. Více informací zde.
 Připojovací poplatek: 99 Kč

Informace k tarifu
Cena volání za prvních 100 minut: 0,70 Kč/min.
Počet volných minut do všech sítí: 100
Cena volání na mobily v rámci ČR: 2,75 Kč/min.
Cena volání na pevné linky v rámci ČR: 2,75 Kč/min.
Cena volání v mezinárodní zóně 0: 2,75 Kč/min.
Cena volání v rámci sítě UPC: 2,75 Kč/min.
Ostatní pásma: dle platného ceníku

 Související ceníky: Přehled ceníků
 Další informace:
* Všechny uvedené ceny jsou včetně DPH.
K využívání služby je nutný internetový modem, který si můžete koupit nebo pronajmout. Výběr zařízení provedete v průběhu objednávky nebo během hovoru s naším operátorem po dokončení objednávky. V případě, že internetový modem od UPC vlastníte, výběr zařízení není nutný.

Telefony

Klienti si mohou vybrat mezi dvěma verzemi telefonů:

1. bezdrátový telefon      2. šňůrový telefon
UPC Telefon - bezdrátový telefon <!--Philips-->       UPC Telefon - šňůrový telefon <!--Siemens-->

Uvedené obrázky telefonních přístrojů jsou pouze ilustrační.
  • Pronájem bezdrátového telefonního přístroje za 11 Kč měsíčně (možnost i zakoupit bezdrátový telefonní přístroj za jednorázovou částku 504Kč).
  • Pronájem šňůrového telefonního přístroje za 1 Kč měsíčně - platí pouze pro nové klienty služby UPC Telefon (možnost i zakoupit šňůrový telefonní přístroj za jednorázovou částku 403Kč)

Otázky a odpovědi

Jaký je rozdíl mezi službou UPC Telefon a klasickou telefonní linkou?

Jediný rozdíl je v „cestě“ telefonního signálu do Vašeho bytu. Naše služby využívají rozvodů kabelové televize místo standardního telefonního kabelu.

Pro Vás, jako uživatele služby, tedy žádný rozdíl není. UPC Telefon funguje naprosto stejným způsobem jako jste zvyklí u klasické pevné linky.

Má kabelová televize popřípadě vysokorychlostní internet vliv na službu UPC Telefon?

Služba UPC Telefon funguje nezávisle na ostatních službách od naší společnosti. Běžný provoz našich služeb se vzájemně nijak neovlivňuje. V případě výpadku některé ze služeb mohou být ostatní služby plně funkční.

Musím mít speciální telefonní přístroj, abych mohl využívat telefonickou službu UPC?

Pro využití služby UPC Telefon můžete mít jakýkoli telefonní přístroj s možností tónové volby a zapojením pomocí konektoru RJ-11 (standardní telefonní konektor).

Můžu používat vlastní telefonní přístroj?

Je možné používat jakýkoliv telefonní přístroj s tónovou volbou.

Můžu si na UPC telefon napojit fax?

Ano, připojení faxu možné je.

Lze blokovat odchozí hovory na určité druhy linek?

Ano, je možné blokovat např. mobilní linky, prémiová čísla, mezinárodní hovory atd.

Je možné si v průběhu účtovacího období zjistit, kolik mám právě provoláno?

Bohužel, v tuto chvíli není z technických důvodů možné zjistit provolané minuty v průběhu aktuálního účtovacího období. Pokud se zaregistrujete do aplikace Moje UPC, budete mít k dispozici přehled o provolaných minutách za předchozí účtovací období.

Pokud se přestěhuji na novou adresu a převedu si tam službu UPC telefon, zůstane mi stejné telefonní číslo?

Telefonní číslo zůstává stejné pouze v případě shodné geografické číselné zóny (např. stěhování v rámci města nebo okresu).

Některá zařízení sloužící k uskutečňování telefonických spojení jsou napájena z energetické sítě. Bude možné v případě poruchy energetické sítě uskutečňovat telefonická spojení?

Kabelový modem i dodávaný bezdrátový telefonní přístroj pro svůj provoz potřebují napájeni z energetické sítě. V případě jejího výpadku je služba z důvodu vypnutí těchto zařízení nedostupná.

Jakým způsobem mohu vypnout a zapnout hlasovou schránku?

Zapnutí: *56#
Vypnutí: #56#

Jak si vyzvednu hlasovou schránku?

Vytočením: *68

Jsem stávající klient, který již využívá službu, která je nyní na webových stránkách v akční nabídce, mohu danou nabídku využít?

Akční nabídky, které jsou uváděny na našich webových stránkách jsou určeny pouze pro klienty, kteří danou službu ještě nevyužívají. Akční nabídku využívá každý nový klient dané služby tak, jak jste určitě využíval/a i Vy. Akční nabídky nejsou tedy určeny pro stávající klienty.

Vaše objednávka

Telefon 100
70 Kč
Připojovací poplatek:99 Kč
 
70 Kč Celkem
Přidat do košíku



Platba prostřednictvím SIPO služby: připravte si spojovací číslo, po dokončení online objednávky ho budeme potřebovat.