Marketingový tým UPC Business posílil

Praha 17. srpna 2017 – Do marketingového oddělení společnosti UPC Česká a Slovenská republika nově nastoupili dva zkušení manažeři. Jindřich Rampulka a Tomáš Janovec budou v týmu UPC Business, který se stará o firemní zákazníky, zastřešovat marketingové aktivity nejen v České republice, ale i v dalších zemích střední Evropy.

Jindřich Rampulka bude na pozici Customer Value Proposition Strategy Manager pro region CEE (Central and Eastern Europe) zodpovědný za rozvoj zákaznických propozic pro střední a velké firmy v regionu střední a východní Evropy. Má 15 let zkušeností z telekomunikací, z toho polovinu v oblasti B2B marketingu ve společnostech O2 a Vodafone.

Tomáš Janovec, nově B2B Online Campaign Manager pro Českou i Slovenskou republiku, bude mít na starosti online kampaně B2B pro malé a střední podniky v obou zemích. Má 7 let zkušeností s digitálním marketingem, z toho několik let působil v oblasti B2B marketingu ve společnostech Evropa Services a Lyoness International.

UPC Business – B2B divize společnosti UPC Česká a Slovenská republika – je dynamický poskytovatel profesionálních telekomunikačních a IT služeb pro firmy a internetové poskytovatele (ISP). Služby UPC Business (vysokorychlostní internet, data, IP telefonie, hosting, cloud) stojí nad vlastní UPC celonárodní monitorovanou optickou sítí, která je součástí mezinárodní datové sítě Liberty Global – páteřní sítě celosvětového internetu s nejvyšší certifikací Tier 1. UPC je tak jednou z mála firem v České republice, která umí bezpečně propojit mezinárodní pobočky firem výhradně na vlastní síti.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
jkolar@upc.sk