Průměrná rychlost internetu u zákazníků UPC překročila 130 Mb/s

Celkový objem přenesených dat v síti UPC se za rok zvýšil téměř o třetinu

Praha 9. únor 2017 – Společnost UPC překonala další významný milník v poskytování internetového připojení v České republice. Průměrná naměřená rychlost stahování dat u zákazníků internetu od UPC v prosinci loňského roku poprvé překročila 130 Mb/s! Průměrná rychlost s hodnotou až 136,4 Mb/s, naměřená loni v prosinci, představuje meziroční nárůst až o 30 % oproti 93,9 Mb/s, což byla průměrná naměřená rychlost downloadu z prosince 2015. Vyplývá to z nezávislého měření na webu upccz.speedtest.net.

“Společnost UPC tímto opět potvrdila svou pozici vedoucího poskytovatele internetových služeb v ČR, který svým zákazníkům nabízí neomezené možnosti a zážitky při využívání internetu. Internetové služby považujeme za klíčové, a proto i letos pokračujeme v uvádění inovací, jako například mega silné WiFi připojení v domácnostech našich zákazníků, a nadále investujeme do rozšiřování dostupnosti našich digitálních služeb v nových lokalitách. Jsem rád, že tyto výsledky zároveň potvrzují technologickou vyspělost naší velkokapacitní sítě, díky níž se internet od UPC stal synonymem pro rychlý, datově neomezený a spolehlivý internet za výhodnou cenu,” uvedl generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika Martin Miller.

Objem přenesených dat v síti UPC překročil 500 mil. GB

Výrazně se zvýšil i celkový objem přenesených dat v síti UPC, který dosáhl za rok 2016 až 508,3 milionů GB. Je to o 29 % více než v roce 2015, kdy bylo přeneseno celkem 393,6 milionu GB. Toto výrazné zvýšení objemu přenesených dat je zčásti výsledkem neustálého zvyšování počtu zákazníků UPC internetu, a zároveň svědčí o tom, že zákazníci UPC své připojení využívají naplno a stahují objemnější soubory.

Většina uživatelů stráví na internetu přes dvě hodiny denně

Až 96 % zákazníků UPC internetu používá tuto službu denně, přičemž až 73 % zákazníků UPC stráví na internetu denně více než 2 hodiny. Oproti roku 2014 je to nárůst o 87 %. Zajímavý je i fakt, že nejvíce dat přenesli klienti UPC v posledním čtvrtletí 2016 (o 15,9 % více oproti celoročnímu průměru), a nejméně v období od června do srpna (o 7,7 % méně než celoroční průměr).

Většina uživatelů stráví na internetu přes dvě hodiny denně

Až 96 % zákazníků UPC internetu používá tuto službu denně, přičemž až 73 % zákazníků UPC stráví na internetu denně více než 2 hodiny. Oproti roku 2014 je to nárůst o 87 %. Zajímavý je i fakt, že nejvíce dat přenesli klienti UPC v posledním čtvrtletí 2016 (o 15,9 % více oproti celoročnímu průměru), a nejméně v období od června do srpna (o 7,7 % méně než celoroční průměr).

Měření rychlostí na Speedtest.net

Měření rychlosti internetového připojení od UPC probíhá na nezávislých webových stránkách Speedtest.net vyvinutých a certifikovaných společností Ookla, která je světovým lídrem v testování rychlosti a spolehlivosti internetu, s více než 50 miliony měření měsíčně.

O UPC

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele TV, internetových a telefonních služeb v České republice a na Slovensku. Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně stanic v HD rozlišení, dále optické internetové připojení, a také telefonní služby umožňující volání za výhodné ceny v rámci Evropy a světa. Pro více informací o společnosti UPC v České republice navštivte stránku www.upc.cz. Společnost UPC Česká a Slovenská republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb, který působí ve více než 30 zemích v Evropě, Latinské Americe a v Karibiku.