Společnost UPC v roce 2016 posílila svou pozici na českém a slovenském trhu

Praha/Bratislava 16.2.2017 – Společnost UPC Česká a Slovenská republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních televizních, internetových a telefonických služeb v České a Slovenské republice, pokračovala po loňské integraci poboček v posilování své pozice na trhu i na konci čtvrtého kvartálu roku 2016. Výrazného růstu dosáhla i ve zpřístupňování digitálních služeb v nových lokalitách, jejichž pokrytí překročilo v obou zemích hranici 2 milionů domácností, a také v celkovém počtu smluv na jednotlivé služby, kterých společnost na konci prosince 2016 evidovala 1 507 000. Růst počtu uživatelů zároveň zaznamenala ve všech segmentech služeb – televizních, internetových i telefonních.

 

Hlavní ukazatele UPC Česká a Slovenská republika za rok 2016:

 

  • 1 507 000 prodaných digitálních služeb na konci 4. kvartálu, o 42 400 více než před rokem
  • Více než 2 000 000 domácností je už připojeno na síť UPC v ČR a SR, jejímž prostřednictvím mohou využívat nejmodernějších digitálních služeb. Služby UPC byly na konci roku 2016 zpřístupněny celkem v 2 011 500 domácnostech, což je o 105 700 více než před rokem (o 58 200 domácností více v ČR a 47 500 domácností více v SR)
  • Růst počtu uživatelů TV, internetových a telefonních služeb – společnost UPC zaznamenala meziroční růst ve všech třech segmentech, jež byly podpořeny uvedením celé řady inovativních funkcí (zpětné zhlédnutí, výrazné rozšíření nabídky HD i SD programů, rozšiřování nabídky videotéky MyPrime, uvedení internetové služby Wi-Free), a také uvedením nového megasilného Wi-Fi připojení.
  • Integrace poboček UPC v České a Slovenské republice – přispěla k pozitivním výsledkům na konci roku 2016

 

Počet zákazníků na konci prosince 2016:

 

Internet
TV
Digitální domácnosti
 
 
 
601 900
Změna v porovnání se 4. kvartálem 2015
+ 21 900
670 500
Změna v porovnání se 4. kvartálem 2015
+ 21 200
2 011 500
Změna v porovnání se 4. kvartálem 2015
+ 105 700

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:

 

"Dynamický růst společnosti UPC v České a Slovenské republice je determinován naší ambiciózní strategií, která je založena mimo jiné na výrazném rozšiřování naší nejmodernější sítě a uvádění inovativních služeb. Uskutečnili jsme významné investice do rozvoje naší širokopásmové sítě, s cílem poskytnout našim zákazníkům nejkvalitnější zábavu a konektivitu. Jsme oddáni naplňování naší mise, kterou je poskytování digitálních služeb na nejvyšší úrovni našim zákazníkům v obou státech."

 

Růst počtu uživatelů ve všech segmentech

Společnost UPC evidovala k 31. prosinci 2016 celkem 670 500 uživatelů TV služeb, což představuje meziroční nárůst o 21 200 služeb. Nárůst zaznamenala i v segmentu internetových služeb, kde evidovala celkem 601 900 uživatelů, tedy o 21 900 více než před rokem. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o internetové služby přispělo i uvedení megarychlého Wi-Fi připojení, které spolehlivě pokrývá signálem celou domácnost. Stejně tak se zvýšil i počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci roku 2016 evidovala celkem 234 700, tedy o 4 400 více oproti stejnému období před rokem.

 

Více než 100 000 nových domácností přibylo za rok do sítě UPC

Počet domácností v České a Slovenské republice s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu na konci 4. kvartálu překročil dvoumilionovou hranici. Celkem bylo na síť UPC v obou státech připojeno až 2 011 500 domácností, což je o 105 800 více než před rokem. Během uplynulého období společnost UPC výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu. Tato expanze je součástí víceletého investičního plánu zaměřeného na rozšíření širokopásmové infrastruktury o stovky tisíc nových domácností.

 

Úspěšná integrace UPC v České a Slovenské republice

Společnost UPC ve čtvrtém čtvrtletí úspěšně pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, jež byla zahájena v dubnu 2016. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá přes 2 miliony domácností a téměř 804 000 zákazníků, kteří využívají více než 1,5 milionu služeb (údaje nezahrnují satelitní video služby). Redefinování provozní struktury je součástí snahy společnosti UPC zvýšit zaměření na zákazníka urychlit přinášení inovativních produktů a posilnit pozici české a slovenské pobočky na obou trzích.

 

Společnost UPC patří mezi největší poskytovatele televizních, internetových a telefonních služeb v České a Slovenské republice.

Pro své zákazníky neustále zkvalitňuje své služby, které zahrnují digitální a mobilní televizi s nabídkou programů všech žánrů včetně programů v HD rozlišení, širokopásmové internetové připojení a telefonní služby. Pro více informací o společnosti UPC v České a Slovenské republice navštivte stránky www.upc.cz. Společnost UPC Česká a Slovenská republika je součástí společnosti Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK, LIAL and LILAK), největšího světového mezinárodního poskytovatele kabelových služeb působícího ve více než 30 státech v Evropě, Latinské Americe a Karibiku.