UPC Česká republika ve 2. čtvrtletí:

významný růst služeb a expanze infrastruktury

Praha 8. srpna 2017 – Společnost UPC Česká republika, která je součástí společnosti Liberty Global, největšího světového poskytovatele televizních a širokopásmových služeb, zaznamenala na konci druhého čtvrtletí 2017 významný nárůst počtu uživatelů digitálních služeb. Společnost UPC rovněž pokračovala v investicích do rozšiřování své sítě a poskytování více hodnotných a inovativních služeb svým zákazníkům. Tyto investice posílily prodej digitálních služeb a umožnily společnosti UPC dosáhnout celkového počtu 610 500 zákazníků, kteří využívali 1 154 000 služeb (RGU´s).

Klíčové momenty za 2. čtvrtletí 2017:

• Navýšení hodnoty nabídky pro zákazníky, podpořené pokračujícím uváděním řady inovativních funkcí, posílilo na konci 2. čtvrtletí nárůst počtu uživatelů televizních, internetových a telefonních služeb o 17 400 na celkový počet 1 154 000
1 465 400 - celkový počet domácností, ve kterých jsou dostupné širokopásmové služby UPC v České republice; jedná se o nárůst o 14 700 za uplynulé tři měsíce
100 000 Connect Boxů, našich prémiových super výkonných WiFi routerů, které používají čeští zákazníci UPC

Počet zákazníků UPC Česká republika na konci června 2017:

Počet zákazníků UPC Česká republika na konci června 2017:

Společnost UPC má za sebou na českém trhu úspěšné druhé čtvrtletí, o čemž svědčí jak výrazný nárůst prodeje digitálních služeb a pokračující rozšiřování širokopásmové infrastruktury, tak i překročení stotisícového mezníku v používání inovativních Connect Boxů našimi zákazníky. To vše potvrzuje vysokou kvalitu našich služeb a také velkou důvěru, kterou naši klienti vkládají do UPC. Tento trend nám nabízí silný základ pro další investice a zároveň představuje trvalý závazek naší společnosti k dalšímu zkvalitňování a inovaci poskytovaných služeb pro naše zákazníky.

Už 100 000 domácností si vybralo nejlepší WiFi připojení prostřednictvím Connect Boxu

K 30. červnu si již 100 000 klientů vybralo nejlepší WiFi připojení, které jim UPC poskytuje díky super výkonnému prémiovému modemu Connect Box. Cílem společnosti UPC je maximalizovat výkonnost své sítě přes nejmodernější zařízení, a to bez dodatečných nákladů pro zákazníka. Ve druhém čtvrtletí společnost UPC pokračovala v dalším uvádění inovací, kterými jsou sedmidenní Zpětné vzhlédnutí, rozšiřování programové nabídky interaktivní Horizon TV a mobilní televize Horizon Go o nové HD a SD programy a také přidávání nových filmových a seriálových titulů do videotéky MyPrime.

Už 100 000 domácností si vybralo nejlepší WiFi připojení prostřednictvím Connect Boxu

Společnost UPC evidovala k 30. červnu 2017 celkem 486 400 uživatelů internetových služeb, tedy o 4 900 více než na konci března tohoto roku a o 25 900 více oproti stejnému období v roce 2016. Nárůst zaznamenala i v segmentu televizních služeb, kde evidovala 514 800 uživatelů, což čtvrtletně představuje nárůst o 6 600 uživatelů. Dařil se také prodej telefonních služeb, kterých od konce března přibylo o 5 800 na celkových 152 700 na konci letošního června. Zvýšený růst zájmu o internetové, televizní a telefonní služby je rovněž výsledkem expanze digitálních služeb v nových lokalitách, resp. modernizace sítě a uvedení triple play služeb v desítkách nových lokalit.

Investice do širokopásmové infrastruktury – za rok téměř 70 000 nových domácností

Na konci druhého čtvrtletí počet domácností v České republice s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu od UPC překročil 

1 465 400, což je o 14 700 více než na konci března 2017, a téměř o 70 000 více než před rokem. V nadcházejícím období plánuje společnost UPC nadále významně investovat do rozšiřování a modernizace sítě v nových lokalitách v České republice, což je součástí víceletého programu expanze v celém regionu.

Integrace české a slovenské pobočky UPC úspěšně pokračuje

Společnost UPC ve druhém čtvrtletí pokračovala v úspěšné integraci české a slovenské pobočky, která začala v dubnu 2016. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá už přes 2 milióny domácností a 800 000 zákazníků, kteří využívají více než 1,5 miliónu služeb (údaje nezahrnují satelitní video služby). Redefinování provozní struktury je součástí úsilí společnosti UPC zvýšit zaměření na zákazníka, urychlit přinášení inovativních produktů a posilnit pozici české a slovenské pobočky na obou trzích.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
jkolar@upc.sk