UPC v 1. čtvrtletí 2017: investice podpořily nárůst prodeje digitálních služeb

Bratislava/Praha 8.5.2017 – Společnost UPC Česká a Slovenská republika, která je součástí Liberty Global, největšího světového poskytovatele televizních a širokopásmových služeb, v prvním čtvrtletí 2017 pokračovala v investicích do rozšiřování své sítě a poskytování inovativních služeb svým zákazníkům. Investice umožnily společnosti navýšit v obou zemích prodej digitálních služeb a dosáhnout celkového počtu 808 500 zákazníků, kteří využívali 1 522 200 služeb (RGU´s).

Hlavní ukazatele UPC Česká a Slovenská republika za 1. čtvrtletí 2017:

  • 1 522 200 prodaných digitálních služeb na konci 1. čtvrtletí, o 15 200 více než na konci r. 2016
  • 9 900 internetových služeb přibylo v 1. čtvrtletí, s celkovým počtem 611 800 uživatelů internetových služeb v České republice a na Slovensku.
  • na 2 017 500 domácností v České republice a na Slovensku se zvýšilo pokrytí širokopásmové sítě UPC na konci 1. čtvrtletí; je to o 6 000 víc než na konci roku 2016 (o 4 000 domácností více v ČR a 2 000 domácností více v SR)
  • díky investicím do inovací společnost zaznamenala celkový růst počtu uživatelů digitálních služeb, který byl podpořen uvedením nových HD a SD stanic či přidáním nových titulů do videotéky MyPrime. Oblíbená funkce Zpětné zhlédnutí byla na konci dubna v České republice zpřístupněná i zákazníkům s HD DVR Mediaboxy.

 

Počet zákazníků na konci 1. čtvrtletí 2017:

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:

„Významné investice do rozšiřování a modernizace naší širokopásmové sítě a uvádění inovativních služeb vyústily na konci 1. čtvrtletí ve výrazný růst prodeje našich digitálních služeb v obou zemích. Tyto výsledky nám potvrzují, že naše ambiciózní obchodní strategie, spolu s úsilím soustavně zkvalitňovat zákaznické služby, jsou tou správnou cestou, ve které budeme pokračovat i v nadcházejícím období.“

UPC pokračuje v investicích do zpřístupňování digitálních služeb v nových lokalitách

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České a Slovenské republice zpřístupněny až pro 2 017 500 domácností v obou zemích. Oproti konci minulého roku se tak počet domácností, které mohou využívat digitální služby UPC, zvýšil o 6 000. V období od začátku uplynulého roku do konce prvního čtvrtletí 2017 byly služby UPC v České a Slovenské republice zpřístupněny více než 110 000 domácnostem v nových lokalitách. Tato expanze širokopásmové sítě společnosti UPC, která je součástí víceletého investičního plánu zaměřeného na rozšíření širokopásmové infrastruktury o stovky tisíc nových domácností, bude pokračovat i v nadcházejícím období.

Více zákazníků digitálních služeb, významný růst prodeje internetových služeb

Díky investicím do inovací společnost UPC zaznamenala na konci prvního čtvrtletí narůst prodeje digitálních služeb na 1 522 200, což je o 15 200 více prodaných služeb v porovnání s obdobím na konci roku 2016. Největšího nárůstu bylo dosaženo v oblasti internetových služeb, kde se počet uživatelů čtvrtletně zvýšil až o 9 900, na celkem 611 800 zákazníků. Nárůst zaznamenala společnost UPC i v segmentu televizních služeb, kde evidovala celkem 680 100 uživatelů, tedy o 9 600 více než na konci roku 2016. Ke zvýšenému zájmu uživatelů o internetové služby přispělo mimo jiné neustálé uvádění nových televizních služeb, jako je Zpětné zhlédnutí, přidávání nových HD i SD stanic, či rozšiřování nabídky filmových a seriálových titulů ve videotéce MyPrime.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
Jaroslav.Kolar@upc.cz
jkolar@upc.sk