UPC Česká a Slovenská republika ve 3. čtvrtletí: růst digitálních služeb a expanze infrastruktury
Praha/Bratislava 4.11.2016 – Společnost UPC Česká a Slovenská republika, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních služeb televize, internetu a telefonie v České republice a na Slovensku, evidovala na konci třetího čtvrtletí 2016 významný nárůst digitálních služeb. Celkový počet smluv na jednotlivé služby na konci září 2016 dosáhnul 1,483 000, což představuje nárůst o 40,900 smluv oproti stejnému období v minulém roce.
- 1,483 000 prodaných digitálních služeb na konci třetího čtvrtletí, o 40,900 více než před rokem
- UPC služby v České a Slovenské republice zpřístupněné celkově v 1,947 500 domácnostech, což je o 96,500 více než před rokem (o 57,200 domácností více v ČR a o 39,300 domácností více v SR)
- Rozšíření infrastruktury - 5-letý investiční plán zaměřený na rozšíření širokopásmové infrastruktury o stovky tisíc nových domácností
- Uvedení inovativních TV služeb a internetových služeb – uvedení funkce Zpětné zhlédnutí, rozšiřování nabídky MyPrime, výrazné rozšíření nabídky HD a SD programů
- Integrace společností UPC v České republice a Slovenské republice úspěšně pokračuje


Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika:
Společnost UPC na konci třetího čtvrtletí 2016 úspěšně pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, jejíž součástí bylo i zvyšování kvality zákaznické zkušenosti a rozšiřování dostupnosti našich služeb pro další domácnosti v obou zemích. Jde o velmi významné a vzrušující období pro naši společnost. Náš ambiciózní investiční plán přispěje zároveň k růstu ekonomik a konkurenceschopnosti na trzích v obou zemích, což vytvoří prostor pro další zkvalitňování služeb v České republice a na Slovensku.
Rostoucí zájem o digitální služby
Společnost UPC evidovala k 30. září 2016 celkem 591,600 uživatelů internetových služeb, tedy až o 18,200 víc než o rok dříve. Bezpochyby k tomu přispělo i výrazné zvýšení přenosových rychlostí na Slovensku v uplynulém období až do 500 Mbit/s, resp. až do 400 Mbit/s v České republice. Nárůst zaznamenala i v segmentu televizních služeb, kde evidovala 659,600 služeb, což meziročně představuje nárůst o 22,100 služeb. Zvýšený růst zájmu o internetové a televizní služby je také výsledkem expanze digitálních služeb v nových lokalitách, resp. modernizace sítě a uvedení triple play služeb v desítkách nových lokalit v obou zemích.
Inovace v digitální zábavě podporují růst
Na konci 3. čtvrtletí počet domácností v České a Slovenské republice s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu překročil 1,947 500, což je o 96,500 více než před rokem. Během uplynulého období společnost UPC výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu.
Integrace úspěšně pokračuje
Společnost UPC ve třetím čtvrtletí úspěšně pokračovala v integraci české a slovenské pobočky, která začala v dubnu 2016. Sloučením vznikla společnost, která na obou trzích pokrývá téměř 2 milióny domácností a 980,400 zákazníků, kteří využívají více než 1,6 miliónu služeb (údaje zahrnují i satelitní video služby). Redefinování provozní struktury je součástí úsilí společnosti UPC zvýšit zaměření na zákazníka, urychlit přinášení inovativních produktů a posilnit pozici české a slovenské pobočky na obou trzích.