Tiskové zprávy > 2017 > Tisková zpráva

 

 
 

UPC Česká republika ve 3. čtvrtletí

více hodnoty pro zákazníky, růst služeb a expanze sítě

Praha, 2. 11. 2017 – Nová nabídka služeb pro zákazníky s názvem Happy Home®, spolu s novou kampaní a pokračujícími investicemi do dalšího rozšiřování optické sítě, přinesly více hodnoty pro zákazníky a podpořily růst prodeje digitálních služeb společnosti UPC Česká republika ve 3. čtvrtletí 2017, s celkovým dosaženým počtem 1 166 100 služeb (RGU´s).

Klíčové momenty za 3. čtvrtletí 2017

• Uvedení nové nabídky Happy Home® a nová vizuální identita společnosti, včetně nového loga a sloganu „Užijte si každý moment“ podpořily prodej televizních, internetovýcha telefonních služeb UPC o dalších 12 200 ve 3. čtvrtletí, a to na celkový počet 1 166 100.

• Pokračující investice do expanze optické sítě umožnily nárůst počtu domácností, které byly na konci 3. čtvrtletí připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, o 17 300 na celkových 1 482 700 domácností. 

• Posílení konektivity uvedením nového internetového připojení až do 500 Mb/s, poskytovaného prostřednictvím inovativních Wi-Fi routerů Connect Boxů, je ukázkou superiorní technologie potvrzující vedoucí pozici internetového připojení od UPC. 

Společnost UPC Česká republika k 30. září 2017 evidovala 1 166 100 služeb, včetně:

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika: Společnost UPC ve třetím čtvrtletí úspěšně navázala na předchozí období a opět vykázala nárůst v prodeji služeb ve většině segmentů. Přispělo k tomu i uvedení nové kampaně Happy Home®, která ztělesňuje superrychlou Wi-Fi a nekonečnou zábavu pro všechny členy domácnosti, v každém koutu domova a kdykoliv. Je to výsledek dlouhodobých investicí, které společnost UPC realizuje jako součást Liberty Global, největšího světového poskytovatele kabelových služeb. Díky tomu budeme i v budoucnu schopni obohacovat naši nabídku a přinášet inovace, a tím ještě více naplňovat očekávání a požadavky našich zákazníků v souladu s naším novým sloganem „Užijte si každý moment“.

Happy Home® přináší víc hodnoty pro zákazníky a silnější konektivitu

S nabídkou Happy Home®, která odstartovala ve 3. čtvrtletí, a s novou kampaní se sloganem „Užijte si každý moment“, společnost UPC přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu, podpořenou uvedením nové rychlosti připojení až do 500 Mb/s a špičkového Wi-Fi routeru Connect Boxu. Všechny tyto skutečnosti podpořily nárůst prodeje internetových služeb v porovnání se 2. čtvrtletím o 5 700, s celkovým počtem 492 100 na konci 3. čtvrtletí. Nabídka Happy Home® v kombinaci s inovativní platformou Horizon přinesla zároveň dalších 6 500 uživatelů digitálních TV služeb, s celkovým počtem 521 300 na konci 3. čtvrtletí. Protože je nabídka Happy Home® jako výsledek pokračujících investicí do rozšíření sítě kontinuálně zpřístupňována i v dalších lokalitách, je zároveň motorem růstu prodeje.

Pokračující investice do expanze širokopásmové sítě

V důsledku výrazných investicí do rozšiřování kabelové sítě byly digitální služby společnosti UPC v České republice na konci 3. čtvrtletí zpřístupněny až pro 1 482 700 domácností. Oproti konci druhého čtvrtletí se tak počet domácností, které mohou využívat digitální služby UPC, zvýšil až o 17 300. V období od začátku letošního roku k 30. září byly služby UPC v České republice zpřístupněny téměř 36 000 domácnostem. Tato expanze širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšíření širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
Tel.: +421 911 911 422
jkolar@upc.sk