Společnost UPC otevřela v Brně nové zákaznické středisko

Praha, 18. 4. 2018 – Společnost UPC Česká republika otevřela v Brně nové moderní zákaznické středisko, ve kterém klienti největšího českého kabelového operátora získají větší komfort při vyřizování zákaznických záležitostí. Nová prodejna UPC v Brně se nachází v OC Letmo na Nádražní ulici 681/2a, a je otevřená v pracovních dnech od 9 do 20 hod., v sobotu od 9 do 18 hod., a v neděli od 10 do 18 hod.

"V nové prodejně v Brně jsme pro naše klienty připravili kvalitnější a rychlejší servis v moderních klimatizovaných prostorách. Věříme, že zákazníci se v nich budou cítit příjemně a budou nové zákaznické středisko rádi navštěvovat,“ uvedl Martin Miller, generální ředitel společnosti UPC Česká a Slovenská republika.

V novém zákaznickém středisku si klienti, stejně jako zájemci o internetové, televizní nebo telefonní služby, mohou tyto služby objednat, zrealizovat přepis smlouvy, anebo si rozšířit a upravit nabídku využívaných služeb. V nejbližší době bude v nové prodejně možné také vyměnit či vrátit zařízení a další zákaznické záležitosti.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
jaroslav.kolar@upc.cz