UPC startuje podzimní kampaň

UPC dnes startuje kampaň se speciální nabídkou 500 Mb/s internetu a s bohatým balíčkem TV služeb

Praha, 3. září 2018 – Společnost UPC, vedoucí poskytovatel inovativních digitálních televizních, internetových a telefonických služeb v České republice, dnes startuje svou podzimní kampaň s nabídkou internetového připojení s rychlostí až 500 Mb/s a TV balíčkem. Zákazníci si s ní budou moci užít spolehlivé a rychlejší připojení díky optické síti UPC. Získat mohou také super výkonný router Connect Box, poskytující mega silné wifi připojení, díky kterému si superrychlou wifi a nekonečnou zábavu mohou užívat všichni členové domácnosti naplno a na všech připojených zařízeních.

Součástí nabídky je také bohatý balíček televizní zábavy: 7 denní Zpětné zhlédnutí, mobilní televize Horizon Go, videotéka s nabídkou více než 2 tisíc titulů a 140 programů digitální televize se 70 programy v HD kvalitě.

 

„Koncept podzimní kampaně je postavený na rodině, která potřebuje kvalitní internet pro všechny své členy a všechna připojená zařízení. To díky své optické síti a špičkovému WiFi routeru poskytuje společnost UPC, která nyní připravila speciální nabídku, s mnoha benefity pro každého zákazníka. Podzimní kampaň, navazující na komunikační platformu Happy Home®, jejíž součástí je také 30, resp. kratší 15 sekundový TV spot, vyvinula agentura TBWA v Belgii a lokálně byla adaptována interním kreativním týmem UPC pod vedením Michala MIG Němečka. Zákazníci ji od 3. září uvidí ve všech typech médií (TV, rádio, OOH, print, digitální média),“ uvedl Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC Česká a Slovenská republika.

 

S kampaní se setkáte i na webech www.upc.sk a www.upc.cz Na TV spot se můžete podívat také ZDE

Vizuál nové podzimní kamapně

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK

M: CZ+420 775 892 380
jaroslav.kolar@upc.cz