Výsledky UPC Česká republika ve 2. čtvrtletí 2018:

více hodnoty pro zákazníky a rozšiřování sítě

Širokopásmová giga-ready síť od UPC je již dostupná pro více než 1,5 miliónu domácností v České republice

Praha 8. 8. 2018 – Společnost UPC Česká republika, která je součástí Liberty Global, největšího světového mezinárodního poskytovatele TV a širokopásmových služeb, ve druhém čtvrtletí 2018 pokračovala v investicích do rozšiřování své širokopásmové giga-ready sítě a v poskytování inovativních služeb pro své zákazníky. Investice, spolu s novou nabídkou služeb s názvem Happy Home®, přinesly více hodnoty pro zákazníky a podpořily růst prodeje digitálních služeb s celkovým dosaženým počtem 1 214 600 služeb (RGU´s).

Klíčové momenty za 2. čtvrtletí 2018

• Pokračující investice umožnily na konci 2. čtvrtletí 2018 nárůst počtu domácností, které jsou připojené na giga-ready širokopásmovou síť UPC v České republice, na celkem 1 517 300 domácností, což je až o 51 900 domácností více v porovnání se stejným obdobím před rokem.

 

• Investice do rozšiřování sítě, spolu s nabídkou Happy Home®, podpořily prodej televizních, internetových a telefonních služeb UPC v porovnání se 2. čtvrtletím 2017 o dalších 60 700, na celkový počet 1 214 600 služeb na konci 2. čtvrtletí 2018.

 

Společnost UPC pokračovala také v posilování konektivity a zvyšování přenosových rychlostí až do 500 Mb/s, poskytovaných prostřednictvím inovativních WiFi routerů - Connect Boxů. Se spouštěním inovativních funkcí společnost UPC pokračovala i pro zákazníky TV služeb, kteří mohou od začátku dubna 2018 sledovat mobilní televizi Horizon Go ve všech zemích Evropské unie stejně jako doma, včetně 7denního Zpětného zhlédnutí a online videotéky MyPrime.

Společnost UPC v ČR ke 30. 6. 2018 evidovala 1 214 600 služeb, včetně:                        

Martin Miller, generální ředitel UPC Česká a Slovenská republika: "Významné investice do rozšiřování a modernizace naší širokopásmové giga-ready sítě a spouštění inovativních služeb vyústily na konci 2. čtvrtletí do pokračujícího růstu prodeje našich digitálních služeb v České republice. Tyto výsledky potvrzují správnost naší ambiciózní strategie, která je založená na spouštění inovativních služeb, výrazném rozšiřování naší širokopásmové sítě a soustavném zkvalitňování zákaznických služeb. V tomto trendu budeme proto pokračovat i v nadcházejícím období.“

Více hodnoty pro zákazníky

Ve druhém čtvrtletí společnost UPC pokračovala s nabídkou Happy Home® se sloganem „Užijte si každý moment“, která přinesla více hodnoty pro zákazníky a posílenou konektivitu, podpořenou zvyšováním rychlostí internetového připojení až do 500 Mb/s, poskytovaného prostřednictvím špičkového WiFi routeru Connect Boxu. Spolu s rozšiřováním a modernizací sítě v nových lokalitách tyto skutečnosti podpořily růst prodeje internetových služeb na celkový počet 501 400 na konci 2. čtvrtletí tohoto roku, tj. o 14 900 více v porovnání se stejným obdobím v roce 2017. Společnost UPC zaznamenala pokračující zájem zákazníků i v segmentu televizních služeb, kde na konci 2. čtvrtletí evidovala 534 400 služeb, což meziročně představuje nárůst o 19 600 služeb. Zvýšil se také počet uživatelů telefonních služeb, kterých společnost na konci roku 2. čtvrtletí evidovala 178 900, tedy o 26 100 více než na konci 2. čtvrtletí 2017.

Giga-ready síť od UPC je v ČR dostupná pro více než 1,5 miliónu domácností

Na konci 2. čtvrtletí počet domácností v České republice s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu od UPC dosáhnul 1 517 300, což je o 51 900 domácností více než před rokem. Během uplynulého období společnost UPC v České republice výrazně investovala do modernizace sítě a pokrytí domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu. Toto rozšíření širokopásmové sítě je součástí víceletého investičního plánu společnosti Liberty Global s názvem GigaWorld, zaměřeného na rozšiřování širokopásmové giga-ready infrastruktury pro milióny nových domácností napříč Evropou.

Jaroslav Kolár
Tiskový mluvčí CZ, SK
jaroslav.kolar@upc.cz