Potřebuji převést služby na nového uživatele

Služby UPC lze v rámci jednoho bytu snadno převést na jiného uživatele (nájemníka, jiného člena rodiny na stejné adrese). Stejně tak můžete služby převést z fyzické na právnickou osobu (majitele nebo jednatele firmy).

 

Kdo může o přepis smlouvy požádat?

O přepis smlouvy může požádat pouze majitel smlouvy, případně manžel/ka a nový uživatel. Pokud o přepis bude žádat druhá osoba, bude nutné, aby nám doložila plnou moc.

 

Jak na to?

Pro přepis služeb je potřeba vyplnit od stávajícího i nového uživatele formulář, který nám následně můžete doručit:

  • e-mailem na adresu: info@upc.cz či přes kontaktní formulář
  • osobně na adrese: Závišova 5, Praha 4
  • poštou na adresu: UPC Česká republika s.r.o., P.O.Box 53, 130 11 Praha 3

Při vyplňování formuláře prosím vezměte na vědomí, že:

  • Je nutné vyplnit všechna povinná pole.
  • Adresa instalace zařízení znamená adresa, kde jsou služby nainstalované a využívané.
  • Pokud jste v nemovitosti v nájmu, prosím zvolte vztah k místu připojení „nájemce“ a nezapomeňte nám s formulářem doložit nájemní smlouvu.
  • Pokud jste vlastník dané nemovitosti, stačí zvolit tuto volbu a nemusíte dokládat žádné další dokumenty. Vše si sami ověříme.
  • Datum ukončení věrnostního období naleznete na své faktuře.
  • Abychom vše správně nastavili, tak také nezapomeňte zvolit způsob doručování faktury a způsob úhrady.

V rámci přepisu smlouvy na nového zákazníka lze převést pouze tato zařízení:

  • Modemy Compal a Technicolor
  • Set top boxy Kaon KCF700 a Kaon KCF900
  • CA Modul

V ostatní případech je nutná výměna zařízení za výše uvedené.

 

Formuláře ke stažení: