Potřebuji převést služby na nového uživatele
Služby UPC lze v rámci jednoho bytu snadno převést na jiného uživatele (nájemníka, jiného člena rodiny na stejné adrese). Stejně tak můžete služby převést z fyzické na právnickou osobu (majitele nebo jednatele firmy).
Kdo může o přepis smlouvy požádat?
O přepis smlouvy může požádat pouze majitel smlouvy, případně manžel/ka a nový uživatel. Pokud o přepis bude žádat druhá osoba, bude nutné, aby nám doložila plnou moc.
Jak na to?
Pro přepis služeb je potřeba vyplnit od stávajícího i nového uživatele formulář, který nám následně můžete doručit:
- e-mailem na adresu: poradime@vodafone.com
- osobně na pobočkách Vodafone
- poštou na adresu: Klientské centrum, P.O.Box 53, 130 11 Praha 3
Při vyplňování formuláře prosím vezměte na vědomí, že:
- Je nutné vyplnit všechna povinná pole.
- Číslo smlouvy = variabilní symbol.
- Adresa instalace zařízení znamená adresa, kde jsou služby nainstalované a využívané.
- Pokud jste v nemovitosti v nájmu, prosím zvolte vztah k místu připojení „nájemce“ a nezapomeňte nám s formulářem doložit nájemní smlouvu.
- Pokud jste vlastník dané nemovitosti, stačí zvolit tuto volbu a nemusíte dokládat žádné další dokumenty. Vše si sami ověříme.
- Abychom vše správně nastavili, tak také nezapomeňte zvolit způsob doručování faktury a způsob úhrady.
V rámci přepisu smlouvy na nového zákazníka lze převést pouze tato zařízení:
- Modem Compal
- Set top boxy Kaon KCF700 a Kaon KCF900
- CA Modul
V ostatní případech je nutná výměna zařízení za výše uvedené.