Vrácení zařízení

Pokud vypovídáte služby a pronajímáte si od nás zařízení, je potřeba zařízení vrátit. Zařízení vraťte až po uplynutí výpovědní lhůty, tj. 30 dní po podání výpovědi, ať můžete službu ve výpovědní lhůtě stále využívat.

Prosíme primárně využívejte způsob vrácení poštou na adresu XPO Supply Chain CZ, s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice.

 

Společně se zařízením je potřeba vrátit i příslušenství:

  • Modem - příslušenství: adaptér, propojovací kabely
  • Set-top box - příslušenství: dálkové ovládání, adaptér, conax karta, případně HDMI kabel, SCART, koaxiální kabel
  • CA modul - příslušenství: CA modul, Conax karta
  • HD DVR Mediabox - příslušenství: dálkový ovladač, adaptér, případně kabely
  • Telefonní přístroj - příslušenství: základna, adaptér

 

Stáhněte si průvodní formulář, který vyplňte a přiložte k celé zásilce. Pokud si nemůžete vytisknout náš formulář, přidejte alespoň průvodní dopis, který bude obsahovat informace o vaší smlouvě a vaše kontaktní údaje.

       
Tip: Nezapomeňte zásilku pojistit na hodnotu zařízení podle výše smluvní pokuty uvedené v ceníku.

 

Zařízení můžete vrátit i osobně v prodejnách Vodafonu. Není to možné v kioscích, které v poznáte po rozkliknutí detailu vybrané prodejny - zobrazí se informace "Nelze vrátit UPC zařízení".

 

Veškeré potřebné informace k vrácení zařízení jsme pro vás připravili na stránkách Vodafonu.