INTERNET ČASTO VYPADÁVÁ

  1. Začneme tím nejjednodušším: restartujte UPC modem odpojením od elektřiny přibližně na minutu. Poté ho zkuste zapnout znovu a vyčkejte 5 minut. Pokud máte za modemem připojený vlastní router, odpojte z něj ethernetový kabel vedoucí z našeho zařízení a připojte se přímo k modemu UPC.

    Tip: Prokáže-li se, že internet po připojení počítače napřímo kabelem k modemu UPC funguje správně, může být závada ve Vašem routeru. V některých případech potíže vyřeší uvedení přístroje do továrního nastavení. Pro bližší informace kontaktujte technickou podporu výrobce Vašeho zařízení nebo si projděte návod k obsluze. Pokud není možné na Vašem routeru závadu odstranit, můžete se obrátit na nás, zařídíme Vám výměnu za jiný UPC modem podporující obdobné funkce jako Vaše zařízení.

  2. Jestliže potíže přetrvávají, vyzkoušejte postupně připojit ethernetovým kabelem i jiná zařízení (například ostatní počítače nebo notebooky), případně zkuste kabel vyměnit.

  3. Dochází-li k přerušování internetového připojení na libovolném zařízení, ověřte, zda ve Vaší lokalitě není evidován dočasný výpadek služby. Jestliže žádný nezjistíte, vyšroubujte ze zadní části modemu kulatý koaxiální kabel (na konci je opatřen matičkou), totéž proveďte na jeho druhém konci v účastnické zásuvce, poté vraťte oba konce zase zpět, vyčkejte 5 minut a internetové připojení vyzkoušejte.

  4. Pokud připojení vypadává pouze na Vašem počítači, ověřte, zda máte nainstalovány aktuální ovladače síťové karty, a prověřte Váš počítač na přítomnost virové nákazy nejlépe placenou verzí antivirové ochrany, případně stáhněte, nainstalujte a spusťte zkušební verzi UPC Smartguard.

    Tip: Během výpadků kontrolujte, zda nezhasíná kontrolka LINK na modemu a zda se na počítači u ikony síťového připojení vpravo dole na monitoru u symbolu hodin zobrazuje červený křížek nebo jiný znak. Pokud ano, ale na modemu kontrolka svítí, může být problém v sítové kartě. Domluvte se s Vaším prodejcem nebo servisním technikem PC, aby Vaše zařízení zkontroloval, případně kartu vyměnil. Dodatečně lze zakoupit i USB LAN adaptér.

  5. Registrujete-li i po využití uvedených kroků stále potíže s výpadky připojení, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji napravit.