NEJDE MI INTERNET

  1. Začneme tím nejjednodušším: restartujte UPC modem odpojením od elektřiny přibližně na minutu. Poté ho zkuste zapnout znovu a vyčkejte 5 minut.

  2. Zkontrolujte, jestli na modemu svítí (bliká) kontrolka POWER. Pokud ne, zkontrolujte, jestli není modem vypnutý kolébkovým vypínačem umístěným na zadním panelu modemu, případně odpojený z elektrické sítě. Je-li zařízení zapnuto a přívodní kabely neporušeny, a dioda POWER stále nesvítí nebo nebliká, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

  3. Ověřte, jestli na modemu svítí (bliká) kontrolka LINK. Pokud ne, vyšroubujte ze zadní části modemu kulatý koaxiální kabel (na konci je opatřen matičkou) ze zařízení i z účastnické zásuvky, vraťte oba konce zase zpět a vyčkejte 5 minut. Pokud ani teď kontrolka ONLINE nesvítí nebo nebliká, podívejte se, zda se nejedná jen o dočasný výpadek služby.

  4. Jestliže předchozí kroky nepomohly, dioda ONLINE neindikuje provoz a o výpadek se nejedná, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji napravit, v opačném případě pokračujte v postupu dále.

  5. Nefunguje-li Vám po restartu modemu internet na počítači, vyzkoušejte nyní, jestli jde na jiném PC nebo notebooku. Pokud máte za modemem připojený vlastní router, odpojte z něj ethernetový kabel vedoucí z našeho zařízení a připojte se přímo k modemu UPC.

    Tip: Prokáže-li se, že internet po připojení počítače napřímo kabelem k modemu UPC funguje správně, může být závada ve Vašem routeru. V některých případech potíže vyřeší uvedení přístroje do továrního nastavení. Pro bližší informace kontaktujte technickou podporu výrobce Vašeho zařízení nebo si projděte návod k obsluze. Pokud není možné na Vašem routeru závadu odstranit, můžete se obrátit na nás, zařídíme Vám výměnu za jiný UPC modem podporující obdobné funkce jako Vaše zařízení.

  6. Pokud připojení na jiných zařízeních funguje, závada by mohla být na straně počítače nebo ethernetovém portu modemu. Na počítači zkontrolujte, zda nemáte vypnutý síťový adaptér (u ikony síťového připojení vpravo dole na monitoru u symbolu hodin je červený křížek nebo jiný znak), jestli jsou v pořádku ovladače síťové karty nebo zda počítač není zavirovaný.

    Tip: Prověřte Váš počítač na přítomnost virové nákazy nejlépe placenou verzí antivirové ochrany, případně stáhněte, nainstalujte a spusťte zkušební verzi UPC Smartguard.

  7. Zkontrolujte na modemu kontrolku LINK. Pokud nesvítí ani nebliká, modem bohužel neregistruje připojený počítač. Použijte jiný ethernetový kabel na propojení modemu UPC a počítače. V případě, že připojení nefunguje na více zařízeních a zkoušeli jste více kabelů, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji napravit.

  8. Pokud je na počítači je stále u ikony síťového připojení křížek nebo jiný symbol, klepněte na něj pravým tlačítkem myši a zvolte možnost Odstranit potíže (příp. Diagnostika) a postupujte podle pokynů na obrazovce.

  9. Pokud se kontrolka LINK na modemu nerozsvítila, nebo svítí celou dobu i přesto, že internet i po využití uvedených kroků stále nejde, ozvěte se nám, prosím, pokusíme se vše co nejrychleji napravit.