Návod na údržbu CA Modulu

Následující kroky mohou pomoci, pokud se nezobrazuje obsah vysílání (nejčastěji na kódovaných kanálech), případně na přijímači vyskakuje chybové hlášení (například Zakódovaný signál, No access, status code…, Chyba karty nebo přístupu či podobné). Taková situace obvykle nastává v případech, kdy chybí na dekódovací kartě informace o předplatném, nelze ji přečíst nebo není k dispozici informace o párování, případně vložený CA modul vykazuje závadu či ho přijímač přestal z různých příčin detekovat.

 

1. Zapněte přijímač na některé z nekódovaných stanic (ve Frekvenčním přehledu jsou to ty, které nemají vedle svého názvu uveden symbol $) a vyjměte CA modul. Jestliže se po jeho vytažení náhle zobrazilo vysílání, mohl být nesprávně vložen do CI slotu nebo vykazuje závadu (pokud následující kroky tohoto postupu nakonec nepomohou, kontaktujte nás).

 

Tip: Nehraje-li před ani po vyjmutí modulu vůbec žádná stanice, situaci řešte, jako by se jednalo o závadu všech programů.

 
 

2. Vyjměte dekódovací plastovou kartu z modulu. Ověřte přihlášením do samoobslužného portálu Moje UPC, zda číslo karty a CA modulu koresponduje s údaji, které jsou uvedeny v sekci Moje služby – Televize u odpovídajícího zařízení.

 

Tip: Karta je spárovaná s příslušným CA modulem, tím je zajištěno korektní odemknutí předplacených kanálů. Pokud máte doma více zařízení s dekódovací kartou, zkontrolujte, že k sobě navzájem patří a nedošlo k jejich záměně. Pokud dle údajů v Moje UPC zjistíte, že nemáte odpovídající kartu v žádném přijímači, kontaktujte nás.

 
 

3. Otřete zlacený čip na kartě, opatrně profoukněte slot v CA modulu a CI+ slotu televizoru, vraťte kartu zpět do modulu a ten pak do TV.

 

Upozornění: Během vkládání karty i modulu do TV dbejte na správnou orientaci. Karta se zasunuje čipem napřed jako do bankomatu a obrázkem s logem čelem k sobě. Směr vložení CA modulu do televizoru pro jistotu ověřte v jeho návodu k obsluze, informace uvedená v manuálu pro instalaci o správném zasunutí našeho CA modulu do některých přijímačů se může od skutečnosti lišit.

 
 

4. Sledujte pozorně obrazovku Vašeho přijímače. Po správném vložení CA modulu s kartou by po chvíli mělo dojít k jeho úspěšnému ověření a přijímač o tom ve většině případů zobrazí zprávu. Pokud se ověření nezdařilo, předchozí kroky postupu opakujte nebo v menu zařízení podle návodu zkontrolujte, zda přijímač pomocí CI+ slotu modul řádně detekuje.

 

Tip: Překontrolujte také, zda nejsou uvnitř CI+ slotu (CI adaptéru) poškozeny kontaktní piny, do kterých se připojuje CA modul. V případě závady se obraťte na servis výrobce nebo kontaktujte nás pro výměnu zařízení za set-top box.

 
 

5. Pokud došlo k úspěšnému ověření modulu v přijímači, zkontrolujte po několika minutách, zda fungují kódované kanály z Vámi objednané nabídky. Jestliže se na nich zobrazuje chybové hlášení, o kterých píšeme v úvodu postupu, přihlaste se do MojeUPC a proveďte obnovení předplatného.

 
 

6. Jestliže jste postupovali správně včetně obnovy předplatného v samoobsluze, do několika desítek minut by měly fungovat kanály z Vaší objednané programové sestavy. V případě, že se přesto nepodařilo službu UPC Televize plnohodnotně zprovoznit, můžete nás kontaktovat, vyzkoušíme najít společně další řešení.