Na obrazovce vidím hlášku "Není signál"

Chybové hlášení televizoru „Není signál“, „Slabý nebo žádný signál“ (nebo v angličtině „No signal“), popřípadě podobné hlášení (závisí na typu, značce a původu Vašeho televizního přijímače), primárně nemusí nijak souviset se set-top boxem UPC. Velmi často k této situaci dochází při nechtěné manipulaci s dálkovým ovladačem televizoru, kdy na něm omylem stisknete například číslo kanálu, ten se poté přepne na jiný zdroj signálu, zpravidla na neobsazený anténní vstup. Občas k podobnému případu dochází také po zapnutí, kdy jste televizor či set-top box po nějaký čas ponechali odpojený z elektrické sítě nebo jste na televizním přijímači předtím využívali jiný zdroj signálu (například herní konzoli, DVD přehrávač a podobně).

 

V následujících krocích je uvedeno několik tipů, jak můžete obnovit příjem signálu z HD DVR Mediaboxu.

1. Zapněte HD DVR Mediabox obvyklým způsobem a zkontrolujte, zda provozní kontrolka vypínače na pravé straně zařízení svítí zeleně.

 
 

2. Otočte set-top box zadním panelem k sobě a zkontrolujte, zda je dobře dotlačen HDMI kabel (vede zvukový a obrazový signál) jak do Mediaboxu, tak do televizního přijímače. Poznačte si na později název zdířky ze zadního panelu Vašeho televizoru, do níž je kabel ze set-top boxu připojen (například AV1, HDMI 1, 2 a podobně).

 
 

3. Vezměte dálkový ovladač od Vašeho televizního přijímače a podle uvedeného návodu se pokuste ověřit nebo přepnout vstup signálu na ten, který jste si podle bodu 2 poznačili.

Tip: Máte-li ovladač Mediaboxu spárovaný s Vaším televizním přijímačem, můžete ho pro přepnutí vstupu využít, potřebné tlačítko naleznete v horní části ovladače mezi tlačítky TV a BOX (nad číslicí 2). V případě potíží s ovladačem UPC (nedaří se přepnout vstup, popřípadě ovládání nereaguje) doporučujeme projít rady uvedené ve zvláštní sekci.

 
 

4. Pokud jste si jisti, že vstup, který jste na televizoru zvolili, je správný, ale obraz stále nemáte (chybová hláška na televizoru nezmizela), zkuste odpojit HDMI kabel, prohodit koncovky a zapojit ho do jiného HDMI (SCART) vstupu na zadním panelu televizoru, je-li to možné, popřípadě kabel nahradit za nový.

 

Tip: Pořídili jste si televizor s podporou 4K (UHD) rozlišení? Na některém z jeho HDMI vstupů, kam jste připojili náš set-top box, je třeba v menu televizoru přenastavit mód zobrazení na Full HD, původní 4K (UHD) rozlišení, které může být továrně přednastaveno na Vašem televizním přijímači, Mediabox nepodporuje. Více informací k volbám nastavení rozlišení Vám poskytne technická podpora výrobce Vašeho přijímače, případně nahlédněte do návodu k obsluze.

 
 

5. Jestliže se stále nepodařilo ani s využitím výše uvedených kroků obraz naladit, kontaktujte nás, prosím, pokusíme se společně vše co nejrychleji napravit.