Obraz či zvuk je nekvalitní, deformovaný nebo vypadává

Oblast potíží, kdy se mohou projevit nedostatky v kvalitě zobrazení nebo ozvučení vysílání na Vašem televizním přijímači, je velmi široká a s různorodými projevy, ne vždy se tak dá jednoznačně stanovit jejich příčina. Často je však má za následek nekvalitní, stará nebo poškozená propojovací kabeláž, případně přítomnost dalších prvků na koaxiálním vedení v domácnosti, které mohou být v poruše, méně často TV přijímač (nebo jeho chybné nastavení) a zřídka pak samotný Mediabox. Za poruchami v reprodukci signálu na TV přijímači tak obvykle stojí například uvolněné konektory HDMI kabelu, koaxiálu, potíže se vstupy na televizoru, nesprávně nastavené hodnoty rozlišení, závady na trase, ale v některých případech se může jednat jen o určité specifikum u vysílání některých pořadů nebo kanálů.

 

Tip: Než se pustíte do odstraňování potíží, vždy se nejprve přesvědčte, že není ve Vaší lokalitě hlášen hromadný výpadek služeb digitální televize, hledání příčiny by pak bylo zbytečné. HD DVR Mediabox se nedoporučuje restartovat v případě, že je hlášena ve Vaší oblasti výluka internetových služeb, zařízení po restartu nezíská ze sítě UPC potřebná data pro spuštění, na TV obrazovce se pak zpravidla objeví chybové hlášení Error 1001 a televizní vysílání nebude dostupné.

 

Vyberte některé z následujících témat, které se nejvíce podobají projevům závady na Vašem přijímači: