Obnova předplacené programové nabídky přes Moje UPC
Pokud se v informační liště na jednom nebo více předplacených kanálech zobrazuje hláška „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, přestože jsou součástí Vámi objednané programové nabídky, můžete vyzkoušet jejich obnovu přes zákaznický portál Moje UPC podle následujících kroků. Než s postupem začnete, zapněte nejprve na zařízení program Nova HD nebo Prima HD, i když se na něm nyní žádné vysílání nezobrazuje.
Tip: V případě, že pro příjem UPC Televize využíváte CA modul, mohou se v uvedeném případě na TV obrazovce zobrazovat hlášení „No access…“. Postup pro obnovu předplacené programové nabídky můžete využít i pro toto zařízení.
1. Přihlaste se do Moje UPC
2. Zvolte v levém MENU možnost Televize a následně u zařízení klikněte na Obnovení programové nabídky
3. Nyní klikněte na možnost Obnovit programovou nabídku
Maximálně do 2 hodin (zpravidla do 30 minut) by měl nefunkční program opět naskočit. Pokud se tak nestane, kontaktujte nás, prosím, pokusíme se dát vše co nejdříve do pořádku.
Tip: Máte-li více podobných zařízení k UPC Televizi, lze v tomto kroku provést obnovu pro všechna zařízení najednou, stačí zvolit příslušnou možnost „Obnovit nabídku u všech zařízení“.