Nejčastější dotazy k Telefonu od UPC
Vše o nastavení UPC Telefonu na jednom místě. Podívejte se na nejčastější dotazy, které naši zákazníci mají. Věříme, že mezi nimi najdete odpověď i na ten svůj.
Mějte své volání pod kontrolou. V zákaznickém portálu Moje UPC můžete sledovat kolik volných minut jste v rámci svého telefonního tarifu vyčerpali a kolik Vám jich ještě zbývá. Máte zde také detailní přehled o všech uskutečněných hovorech.
- Jak zapnu a vypnu hlasovou schránku?
- Kolik telefonních přístrojů mohu připojit k jedné telefonní lince UPC?
- Mají ostatní služby, UPC Televize a UPC Internet, vliv na službu UPC Telefon?
- Mohu využít připojení pobočkové ústředny v rámci služby UPC Telefon?
- Mohu v případě poruchy energetické sítě telefonovat?
- Musím mít speciální telefonní přístroj, abych mohl využívat telefonickou službu UPC?
- Jaký je rozdíl mezi službou UPC Telefon a klasickou telefonní linkou?
- Mohu v rámci služby UPC Telefon posílat a přijímat SMS?
- Zbyly mi volné minuty. Budu je moci použít v dalším zúčtovacím období?
- Chci si vyzvednout vzkaz z hlasové schránky
- Jak se dozvím, že mám zmeškaný hovor?