HORIZON GO - nejčastější dotazy
Sledujte své oblíbené pořady na notebooku, tabletu či mobilu kdekoliv a kdykoliv. S Horizon Go se nemusíte omezovat. Už nemusíte sledovat své oblíbené pořady jen na největší obrazovce, co máte doma. Vezměte si svou televizi s sebou na všech kompatibilních zařízeních.
A jak to udělat? Jednoduše! Stačí si vytvořit účet do zákaznického portálu Moje UPC a stáhnout si aplikaci Horizon Go.
Aby Vám bylo všechno jasné, připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších otázek, která se týkají služby Horizon Go.
Věříme, že Vám na vše dokážeme odpovědět.
Které verze operačních systémů podporují aplikaci Horizon Go?
Proč mi nefunguje streaming živých televizních kanálů?
Na kolika zařízeních mohu sledovat programy současně?
Jaké UPC tarify potřebuji pro využívání služby?
Co mám dělat při problémech s přihlášením?
Kde mohu sledovat programy přes Horizon Go?
V jakých webových prohlížečích je dostupná služba Horizon Go?
Které živé televizní kanály mohu sledovat přes aplikaci Horizon Go?
Proč mi nefunguje streaming na mém rootovaném zařízení?
Proč mi Google Play nedovoluje provést instalaci aplikace Horizon Go?
Proč nemohu sledovat vysílání ve vlaku přes Wi-Fi/3G?
Proč aplikace žádá o povolení při instalaci na Google Play?
Jak se používá rodičovská kontrola?
Jak mohu změnit jazykové nastavení aplikace Horizon Go?
Projeví se změny v nastavení na všech zařízeních?
Proč nemohu na mobilním zařízení sledovat programy, které mám nahrané na svém set-top boxu?