Co mám dělat při problémech s přihlášením?

Přihlašovací údaje jsou stejné, jako do zákaznického portálu Moje UPC. V případě, že ještě nemáte přihlašovací údaje do Moje UPC, zaregistrujte se, prosím.

 

Pokud zadáte neplatné uživatelské jméno a/nebo heslo, zkuste se nejprve přihlásit znovu. Pokud zadáte pětkrát za sebou neplatné přihlašovací údaje, bude služba na 15 minut zablokována.

 

Počkejte 15 minut a zkuste se přihlásit znovu. Pokud si nepamatujete uživatelské jméno nebo heslo do Moje UPC, použijte odkaz „Zapomněli jste heslo nebo uživatelské jméno?“.

 

Při přihlášení se přes mobilní telefon se ujistěte, že jste na obrazovce výběru země označili správnou zemi. Na přihlašovací stránce naleznete odkaz, který Vás přesměruje na obrazovku výběru země.

 

Pokud žádná z výše uvedených možností nefunguje nebo Vám zde uvedené informace nejsou jasné, neváhejte a kontaktujte nás, prosím.