Aktuální informace s ohledem na vyhlášený nouzový stav

Potřebujete s námi něco vyřídit nebo hledáte radu? Máme pro vás shrnutí nejdůležitějších informací týkající se provozu a možností v mimořádné situaci, ve které se aktuálně všichni nacházíme. Informace pro vás budeme průběžně doplňovat podle aktuálního vývoje.

 

Pokud jste zákazníkem Vodafonu, připravili jsme pro Vás základní informace také na této stránce. S ohledem na vaše zdraví i zdraví vašeho okolí vám doporučujeme v co možná největší míře využívat naši samoobsluhu Můj Vodafone, kde vyřídíte většinu vašich požadavků rychle, efektivně a hlavně sterilně.

 

 

Pokud využíváte UPC služeb, tak:

Ideálním pomocníkem v těchto dnech je pro vás samoobsluha Moje UPC. Obratem a jednoduše můžete například:

  • Zkontrolovat svoje vyúčtování, ověřit si uskutečněné platby.
  • Uhradit služby platební kartou, QR kódem či rychlou online platbou.
  • U služby digitální televize si obnovit předplacené kanály v případě, že náhle přestaly fungovat.
  • Změnit si formu zasílání vyúčtování.
  • Zjistit aktuální čerpání volných minut u svého tarifu pevné linky.

 

Kde najdu Moje UPC?

Přes webový prohlížeč - na stránce https://www.upc.cz/mojeupc.

 

 

Jak se do Moje UPC přihlásím?

Pro registraci stačí vyplnit příjmení, které je na smlouvě uvedeno a číslo smlouvy. Následně Vám na e-mailovou adresu, která je na smlouvě vedena jako kontaktní, zašleme zprávu s odkazem. Po kliknutí na odkaz budete přesměrováni na stránku, kde si vyplníte heslo. To je vše. Poté již můžete začít samoobsluhu Moje UPC využívat.

 

Naše samoobsluha se vám hodí v těchto dnech o to více, ale určitě pro ni najdete využití i do budoucna.

 

 

Můžu vás navštívit osobně v prodejně?

Ano, provozovna na adrese Závišova 5, 140 00 Praha 4 je stále otevřena. S naprostou většinou dotazů a požadavků vám ale umíme pomoci i na dálku, proto vás prosíme, abyste případnou návštěvu provozovny dobře zvážili – jde nám o vaše zdraví, ale i o zdraví našich kolegů na prodejnách. Kompletní možnosti, jak se s námi spojit mimo osobní návštěvu, najdete zde - https://www.upc.cz/pece-o-zakazniky/kontakty-a-dokumenty/kontakt/.

 

Do provozovny vstupujte výhradně, prosím, s ochranou úst a nosu (rouška, respirátor, šátek, šála). Respektujme se prosím navzájem, dodržujme bezpečnou vzdálenost a další hygienická doporučení.

 

Jedním z nejčastějších požadavků je platba Vyúčtování - to však zvládneme bezpečně na dálku. Pro informace k platbám klikněte sem.

Dále pak vrácení zařízení, které je možné zaslat poštou. Adresa pro zaslání zařízení je XPO Supply Chain CZ, s.r.o., Průmyslová 1507, 691 23 Pohořelice. K zařízení, prosím, přiložte tento vyplněný dokument.

 

 

Potřebuji poradit s vyúčtováním, mám technický dotaz?

Pro tyto případy jsme vytvořili online průvodce, kde najdete veškeré informace týkající se vyúčtování. Zároveň zde také najdete detailní technické popisky služeb, včetně různých nastavení a také návodů, jak si sami můžete pomoci v případech, kdy některá ze služeb přestala správně fungovat.

 

 

Můžu se s vámi spojit telefonicky?

Kolegové na zákaznické lince jsou vám k dispozici v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hodin. Všechny kontakty najdete hezky přehledně na této stránce.